سیدجلال حسینی: سیامک نعمتی ضربه بزرگی به پرسپولیس وارد کرد

کدخبر: ۲۴۸۶۳۱
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تماشاگران روی داور خیلی تاثیر گذاشته بودند و داور نمی‌توانست درست تصمیم بگیرد.
سیدجلال حسینی: سیامک نعمتی ضربه بزرگی به پرسپولیس وارد کرد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی پس از دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز گفت: بازی سختی بود، بچه‌ها خیلی تلاش کردند و متاسفانه 2 گل بد خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. برای بازی سخت در تهران آماده می‌شویم و منتظر هواداران‌مان هستیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تماشاگران روی داور خیلی تاثیر گذاشته بودند و داور نمی‌توانست درست تصمیم بگیرد، بچه‌های ما هم به خاطر خستگی عصبی بودند. متاسفانه  خواب‌مان هم تنظیم نشده بود.

حسینی تصریح کرد: یک نیمه فوتبال تمام شده و یک نیمه خیلی سخت داریم. امیدوارم تماشاگران بیایند و مردم هم دعا  کنند تا یک روز سخت را خوب پشت سر بگذاریم.

وی درباره این موضوع که کارشناسان داوری می‌گویند گل دوم کاشیما آنتلرز آفساید بود، عنوان کرد: داوری تحت تاثیر بود و اگر گل دوم کاشیما آفساید بود، یک ظلم در فینال آسیا بود. ولی ما برای بازی برگشت آماده می‌شویم. کاشیما یک تیم حرفه‌ای است و ما برای برگشت تلاش می‌کنیم. 

حسینی درباره اخراج سیامک نعمتی گفت: کار سیامک کاملا اشتباه بود، او می‌داند که ما شرایط سختی داریم، کار او بچه‌گانه بود و یک ضربه بزرگ به ما وارد کرد ولی انشالله کسی که جای او بازی می‌کند انشالله بتواند جای او را پر کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید