برنامه‌ها و سخنران مراسم 13 آبان مشخص شدند

کدخبر: ۲۴۸۶۳۶
اقتصادنیوز؛ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد که محمدعلی عزیزجعفری فرمانده کل سپاه سخنران راهپیمایی 13 آبان خواهد بود.
برنامه‌ها و سخنران مراسم 13 آبان مشخص شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ نصرت الله لطفی،  قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در نشست خبری برگزاری راهپیمایی 13 آبان اعلام کرد : فردا ساعت نه و نیم صبح در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی 13 آبان در تهران در خیابان طالقانی و با سخنرانی سردار عزیز جعفری فرمانده سپاه برگزار می‌شود.

لطفی در ابتدای این نشست گفت: در آستانه یوم الله سیزده آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هستیم و فردا با حضور همه آحاد ملت شاهد خلق حماسه‌ای ماندگار و ثبت در تاریخ سرزمین ایران اسلامی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: استکبار ستیزی آموزه‌ای از کلام الله مجید و تعالیم اسلامی دائمی و تعطیل ناگزیر است. آنچه امروز مبارزه ایران و آمریکا نامیده می‌شود نزاع بین دو کشور نیست بلکه بین اسلام و کفر است و تا نابودی کفر ادامه خواهد داشت.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای دانش آموز و دانشجوی پیرو خط امام گفت: مراسم امسال به دلایلی چند از اهمیتی نسبت به ۳۹ سال پیش برخوردار است و از این جهت مردم ایران یکپارچه متحد و منسجم حماسه ای خلق خواهند کرد و یک بار دیگر هیمنه استکبار با محوریت آمریکا خواهد شکست. 

وی در تشریح برنامه های ۱۳ آبان گفت: مراسم این روز ساعت نه و نیم فردا در سراسر کشور و در تهران در خیابان طالقانی با سخنرانی سردار سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران آغاز خواهد شد. 

لطفی با اشاره به شعار امسال گفت: دشمنی که از راهبردهای چهل ساله خود نتیجه نگرفته به اذهان مردم ما برای جدایی از نظام متمرکز شده است. امسال برای چندمین بار به دنیا و آحاد کشورهای منطقه اثبات شد که آمریکا ددمنش و دشمن شماره یک بشریت و ایران اسلامی و عهد شکن ترین رژیم دنیا است.

وی ادامه داد: ایالات متحده به قرارداد الجزایر عمل نکرد و در برجام هم با همه امتیازاتی که داده شد و با پایبندی ایران از آن خارج و تحریم ها را اعمال کرد. اثبات شده که آمریکا دشمنی سخت و معاند و عهد شکن است.

وی گفت: این جنگ خاص آمریکا که از نوع روانی اقتصادی است با شکست مفتضحانه ای روبرو خواهد شد. طبیعی است هرساله حضور مردم با شعار مرگ بر آمریکا همراه بوده و تا نابودی  استکبار ادامه دارد. امسال دشمن بعد از احساس ناامیدی وشکست راهبردهای چهل ساله، مردم ما را با تنگنای معیشت هدف قرار داده تا جدایی مردم و نظام را دنبال کنند. آنها می خواهند مردم عزیز ما و مردم فهیم و جان فشان ما را از نظام برگردانند نظامی که حفظ آن از اوجب واجبات است.

وی ادامه داد: از همین منظر به دلیل قرار  گرفتن امسال در ایام حسینی (ع) شعار امسال هیهات من الذله و مرگ بر آمریکا خواهد بود. فردا روز تعطیل نیست و مدارس و دانشگاه ها به کار خود ادامه می دهند و اما برگ زرین دیگر  بر تاریخ زرین ایران اسلامی افزوده می شود.

لطفی اظهار داشت: در این مراسم بیانیه های دانش جویی و دانش آموزی را خواهیم داشت و مداحی نیز انجام خواهد شد. از شخصیت های لشکری و کشوری به سایر نقاط کشور اعزام می شوند که همزمان در بیش از هزار نقطه از کشور این مراسم برگزار شود.ساعت هشت صبح نیز در صدهزار واحد آموزشی  زنگ استکبار ستیزی نواخته خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم ما در داخل کشور هر مطالبه ای که دارند مسولان خود را موظف به اجابت این مطالبات می دانند اما راهپیمایی فردا منحصرا با شعارهای ضد استکباری و پرهیز از هرنوع حاشیه سازی خواهد بود و خواسته ما تمرکز بر شعارهای ضد استکبار است که آمریکا بار دیگر طعم تلخ شکست را بچشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید