عضو مجلس خبرگان: مردم از کم‌کاری مسئولان عصبانی هستند

کدخبر: ۲۴۸۸۰۱
اقتصادنیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عصبانیت ملت از کم کاری‌ها است وگرنه آمریکا نمی‌تواند برای ملت‌ ما گردن کلفتی کند چرا که آنها یک بار در جنگ تحمیلی خار شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سیدهاشم بطحایی، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا،گفت: در داخل انصافا کشور ایران یک کشور قدرتمند، اقتصادی و شامل انواع منابع درآمدی است که نفت، گاز و پتروشیمی از منابع این درآمدها است. همچنین ایران در منطقه، کشوری منحصر به فرد و چهار فصل است که از هر فصلی می‌تواند درآمدزایی داشته باشد.

وی با اشاره به افزایش نرخ تورم در ماه‌های اخیر، گفت: آقای روحانی که دم از کنترل تورم می‌زند امروز تورم با سرعت طوفان درحال پیشروی است و قیمت اقلام غذایی به شدت افزایش یافته است. سوال این جاست که با توجه به اینکه درآمد در زمینه‌های زیادی وجود دارد چرا تورم کنترل نمی‌شود.

بطحایی با اشاره به نارضایتی مردم از شرایط موجود، اظهار داشت: توقع ملت از مسئولان به مراتب بیشتر است. مردم از کم‌کاری مسئولان بیشتر از رژیم آمریکا می‌ترسند و عصبانیت ملت از کم کاری‌ها است وگرنه آمریکا نمی‌تواند برای ملت‌ ما گردن کلفتی کند چرا که آنها یک بار در جنگ تحمیلی خار شدند.

نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: من از مسئولان کشور خواهش می‌کنم اگر نمی‌توانید، مسئولیت قبول نکنید چراکه باید در قیامت پاسخگو باشید. وظیفه دولت و اقتصاددانان این است که دست از بی تفاوتی سهل‌انگاری و پشت میز نشستن بردارند و به داد مردم برسند که اگر خدایی ناکرده این انقلاب آسیب ببیند به خاطر مسئولان امروز این نظام خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید