اژه‌ای: شکست‌های پی‌در‌پی آمریکا از روی شکست است نه قدرت

کدخبر: ۲۴۸۸۹۹
اقتصادنیوز؛ غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوعه قضائیه گفت: شکست‌های پی‌درپی آمریکا و عربده کشی‌های آنها که از روی شکست است و نه از روی قدرت و همین موضوع یکی از مهمترین نشانه‌های افول آمریکاست.
اژه‌ای: شکست‌های پی‌در‌پی آمریکا از روی شکست است نه قدرت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، با بیان این که حقیقتا امروز اگر نگوییم حضور مردم بی‌نظیر است، این حضور کم نظیر است گفت: امسال حضور پرشورتری را نسبت به مراسم ۱۳ آبان سال‌های گذشته شاهدیم؛ چه از لحاظ کمیت و چه از لحاظ کیفیت. شور و احساس مردم امسال نسبت به سال‌های پیش قابل مقایسه نیست و بحمدالله آن چیزی که امروز می‌بینیم مردم، زن و مرد، پیر و جوان از قبل از ساعت اعلام شده رسمی در خیابان‌ها حضور داشتند.

وی افزود: دشمن قصد دارد با عملیات روانی روحیه مردم را تضعیف کند؛ ولی کورخوانده است. مردم ما با هوشیاری و بیداری ترفند‌های مختلف دشمن و این عملیات روانی او را با حضور خود و با بصیرت خودشان مثل گذشته‌ها رسوا خواهند کرد و از این موقعیت فرصتی می‌سازند و جدی‌تر با قدرت شیطانی آمریکا مبارزه خواهند کرد که شما این را از شعار‌های امروز و حضور گسترده مردم درک می‌کنید.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: این تحریم‌ها که آمریکا حرفش را می‌زند، چیز جدیدی نیست؛ البته ممکن است مشکلاتی را بوجود بیاورد؛ اما این مشکلات را مردم تبدیل به فرصت خواهند کرد و انشاءالله مردم با حضور خود این توطئه را از بین خواهند برد.

محسنی اژه‌ای  پیرامون تحریم‌های جدید آمریکا گفت: ان‌شاءالله اقدامات ترامپ هم مثل دولتمردان گذشته آمریکا با شکست مواجه می‌شود و مردم عزیز ما با بصیرت و استقامت خود این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهند کرد. تحریم‌های جدید سبب خواهد شد که استقلال کامل ما در زمینه‌هایی که تا امروز قدری وابستگی داشتیم نیز حاصل شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: شکست‌های پی‌درپی آمریکا و عربده کشی‌های آنها که از روی شکست است و نه از روی قدرت و همین موضوع یکی از مهمترین نشانه‌های افول آمریکاست. دولتمردان نظامی و اقتصادی آمریکا واقعاً سرگردان هستند و نمی‌دانند چه تصمیمی بگیرند. هر تصمیمی که می‌گیرند موجب شکست می‌شود و مشخص است که در آنجا منطق و استدلال و برنامه‌ حاکم نیست؛ بلکه کار‌ها بصورت روزمره و از روی خشم و عصبانیت انجام می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید