پذیرایی ملانیا و دونالد ترامپ در جشن هالووین/ترامپ با مار بچه‌ها را می‌ترساند! + عکس

کدخبر: ۲۴۸۹۱۸
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و همسر اسلوونیایی‌اش در جشن هالووین در کاخ سفید شرکت کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نیک صالحی؛ جشن هالووین مطابق هر سال در کاخ سفید هم برگزار شد و ملانیا و دونالد ترامپ در جشن هالووین که در کاخ سفید ترتیب داده شده بود شرکت کردند.

ملانیا و دونالد ترامپ در جشن هالووین

این مراسم با حضور کودکان و خانواده‌های آنان انجام شد و ترامپ و همسرش با آن‌ها بازی کردند. در یکی از صحنه‌ها که شکارعکاس شده است، ترامپ یک مار کبرای اسباب بازی را به دست گرفته و با آن بچه‌ها را می‌ترساند. به تصاویر رویترز در این مورد توجه کنید.

دونالد ترامپ در جشن هالووین

شکلات پخش کردن ملانیا و دونالد ترامپ در هالووین

دونالد ترامپ در جشن هالووین

دونالد ترامپ و ملانیا

دونالد ترامپ در جشن هالووین

هالووین در کاخ سفید

دونالد ترامپ در جشن هالووین

ترساندن بچه ها توسط ترامپ در هالووین

پاسخ زیرکانه ملانیا به سوالی درباره خیانت‌های همسرش

همسر ترامپ در مصاحبه ای با ای بی سی نیوز، که گزیده هایی از آن منتشر شد، در جواب سوالی درباره خیانت های منتسب به شوهرش گفت چیزهای بسیار مهمتری در زندگی برای فکر کردن وجود دارد. وی تاکید کرد گوش کردن به این شایعات نگرانی و تمرکز من نیست. من مادر و بانوی اول هستم و چیزهای بسیار مهمتری برای فکر کردن و انجام دادن دارم.”

ملانیا ترامپ در ادامه گفت من می دانم که مردم علاقه مند به شایعات درباره ازدواج و زندگی من هستند و رسانه ها و روزنامه ها برای فروش هر چه بیشتر به این شایعات دامن می زنند. بانوی کاخ سفید تاکید کرد رابطه اش با همسرش را بسیار خوب توصیف کرد. لازم به ذکر است، وی مصاحبه مذکور را در جریان سفر آفریقائی خود به انجام رسانده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید