دفاع الون ماسک از ایده ارتش فضایی ترامپ

کدخبر: ۲۴۸۹۳۴
اقتصاد نیوز:الون ماسک مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس و یکی از پیشتازان حوزه فناوری در آمریکا از ایده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد یک نیروی نظامی فضایی استقبال کرد.
دفاع الون ماسک از ایده ارتش فضایی ترامپ

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، الون ماسک مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس و یکی از پیشتازان حوزه فناوری در آمریکا از ایده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد یک نیروی نظامی فضایی استقبال کرد.

وی تصریح کرده که باید نیروی نظامی جدیدی توسط ارتش آمریکا شکل بگیرد که از آن برای سفر به سیارات و کرات دوردست استفاده شود.

ماسک در این مورد گفته است: ما باید به دنبال دفاع از خود در فضا باشیم. من فکر می‌کنم توسعه تمدن ما در فضا کار مفیدی است. ما جدا فکر می کنیم در گذر زمان مشخص خواهد شد که تشکیل نیروی فضایی ارتش کاری معقول برای انجام دادن است.

دونالد ترامپ که علاقه فراوانی به نظامی گری دارد امیدوار است تا سال 2020 ایده خود برای تشکیل نیروی نظامی فضایی را اجرایی کند و البته در این زمینه بر روی توانمندی های ناسا و اسپیس ایکس نیز حساب کرده است.

ماسک معتقد است نیروی نظامی جدید شباهت هایی با نیروی هوایی ارتش امریکا خواهد داشت، اما برخی امکانات وقابلیت های آن نیز تخصصی خواهد بود.

ماسک افزوده اگر چه ممکن است این ایده در حال حاضر مسخره به نظر برسد، اما به طور قطع ما در آینده به نیروی نظامی فضایی نیاز خواهیم داشت، همان طور که در گذشته ایده ایجاد نیروی هوایی برای ارتش مسخره به نظر می رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید