دیدار نتانیاهو و پوتین با موضوع ایران

کدخبر: ۲۴۹۲۴۷
اقتصادنیوز : مقام ارشد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از دیدار محتمل روزهای آتی نخست وزیر این رژیم با رئیس جمهور روسیه و بحث پیرامون موضوع مهم «ایران» خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب ،مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی غروب دوشنبه از دیدار محتمل «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و بحث پیرامون «ایران» خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» «یاکوف لیونی» دبیرکل بخش اوراسیای وزارت خارجه (رژیم) اسرائیل در این زمینه به خبرنگاران اظهار داشت: «البته، موضوع ایران بسیار مهم است. ما شاهد نقش منفی ایران هستیم..... ما گفته‌ایم که به ایران اجازه ایجاد پایگاه‌های جدید در منطقه و به ویژه سوریه را نمی‌دهیم. بنابر این، موضوع "ایران" مهم است و مورد بحث قرار خواهد گرفت.»

این درحالی است که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که انتظار می‌رود نتانیاهو با پوتین در 11 نوامبر (یکشنبه 20 آبان) و در پاریس، پایتخت فرانسه دیدار کند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین نیز چندی قبل گفت که پوتین در پاریس تنها با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ملاقات می‌کند اما دیدار با نتانیاهو نیز ممکن است صورت پذیرد.

در این تاریخ قرار است به مناسبت یادبود یک تفاهم‌نامه نظامی بین متحدان جنگ جهانی اول، 80 نفر از سران جهان عازم پاریس شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید