سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبرداد

کشته شدن 30 نظامی عربستان در یمن

کدخبر: ۲۴۹۳۳۰
اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هلاکت بیش از 30 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در استان حجه خبر داد.
کشته شدن 30  نظامی عربستان در یمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سرتیپ یحیى سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات‌های پی در پی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی در جبهه میدی در استان حجه را به شکست کشاندند که در پی بیش از 30 مزدور به هلاکت رسیدند و ده‌ها تن نیز زخمی شدند.

وی همچنین از انهدام 11 خودروی زرهی و نظامی و به غنیمت گرفته شدن مقادیری سلاح در پی دفع حملات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی بر داد.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت که دشمن برای سومین روز متوالی در عملیات خود برای پیشروی به سمت شمال میدی شکست خورد و روحیه نیروهای دشمن فروپاشیده و به همین دلیل یکدیگر را به خیانت متهم می‌کنند.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش مردمی انصارالله امروز سه‌شنبه به ادعاهای ائتلاف متجاوز سعودی درباره تحقق پیروزی‌ها علیه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن واکنش نشان داد.

عبدالسلام در صفحه خود بر روی توئیتر نوشت که دشمنان یمن از لحاظ روحی و نظامی و سیاسی و اخلاقی شکست خورده اند و به همین دلیل به اینگونه دروغ‌ها متوسل می‌شوند و آن را رواج می‌دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید