بهترین نامزد دموکرات‌ها از نظرم مردم آمریکا کیست؟

کدخبر: ۲۴۹۳۵۹
اقتصادنیوز: براساس نظرسنجی‌ها مشخص شد که معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا می‌تواند کاندیدای پیشروی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بر اساس نظرسنجی مشترک موسسه Ipsos  و خبرگزاری رویترز، جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا می‌تواند کاندیدای پیشروی حزب دموکرات برای رقابت با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا باشد.

بایدن در این نظرسنجی موفق شد ۲۹ درصد آرا را در میان سایر نامزدهای احتمالی دموکرات‌ها به دست بیاورد. همچنین سناتور برنی سندرز، کاندیدای مستقل دموکرات که در انتخابات ۲۰۱۶ ناکام ماند، با ۲۲ درصد آرا در جایگاه دوم این نظرسنجی قرار گرفت. سناتور کوری بوکر از نیوجرسی، الیزابت وارن از ماساچوست و کامالا هریس از کالیفرنیا نیز در رده‌های بعدی این تعیین فرضی نامزدهای حزب دموکرات قرار گرفتند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، در این نظرسنجی هم‌چنین مشخص شد اگر انتخابات که تاکنون یک دلار هم خرج تبلیغاتش نشده، همین امروز برگزار شود، بایدن می‌تواند با ۵۱ درصد آرا بر ترامپ با ۳۹ درصد پیشی بگیرد.

این نظرسنجی روز سه‌شنبه و با پرسش از ۳۸ هزار و ۱۹۶ تن در ۳۷ ایالت انجام شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید