وقتی ترامپ تاب سوالات خبرنگاران را ندارد

کدخبر: ۲۴۹۳۹۷
اقتصادنیوز : ترامپ که می خواست پیروزی اندک جمهوریخواهان در سنای آمریکا را نشانه ای از تفوق سیاست های خود نشان دهد، در برابر سوالات خبرنگاران نسبت به برخی عملکرد دولتش تاب نیاورد و خواستار خاموش کردن میکروفون آنها شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ روز چهارشنبه در یک نشست خبری حضور یافت و خبرنگار سی ان ان را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد و افزود: سی ان ان باید از داشتن تو خجالت بکشد. شما مردم را ناامید می کنید، شما دروغ می گوئید.

وقتی خبرنگار به پرسش سوال خود ادامه داد، ترامپ از پشت تریبون خارج شد و شروع کرد به قدم زدن و به این ترتیب خبرنگار مجبور به سکوت شد.

خبرنگاری از ترامپ درباره اینکه آیا مایک پنس برای انتخابات 2020 او را همراهی خواهد کرد؟ از مایک پنس که در میان خبرنگاران نشسته بود خواست برخیزد و پاسخ دهد.

ترامپ از پنس پرسید آیا در این انتخابات مرا همراهی خواهی کرد که پنس پاسخ داد: بله.

وی در پاسخ به این سوال که اگر نمایندگان مجلس بخواهند طرح استیضاح یا سوال از او را پیگیری کنند اظهار کرد: اگر آنها این کار را شروع کنند ما هم به روش خود عمل می کنیم و با آنها همکاری نخواهیم کرد.

رئیس جمهوری آمریکا که جمهوریخواهان به دلیل سیاست های وی اکثریت مجلس نمایندگان را از دست داده است به نانسی پلوسی رهبر دمکرات های این مجلس تبریک گفت و افزود: او سخت کار کرد و من برای او احترام قائلم. امیدوارم با هم بتوانیم مشکلات مشترک را حل کنیم. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید