شکست بزرگان کاراته ایران در مسابقات جهانی

کدخبر: ۲۴۹۴۱۲
اقتصادنیوز : ذبیح الله پورشیب و حمیده عباسعلی نتایج خوبی در مسابقات جهانی کاراته نگرفتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، در مسابقات کاراته قهرمانی جهان مادرید اسپانیا ، در وزن منهای 84 کیلوگرم ذبیح اله پورشیب در مبارزه چهارم نتیجه را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد راه یافت.

پورشیب دور اول استراحت داشت. سپس 2 بر یک آرناس زاپاتا از اسپانیا را شکست داد. در ادامه کامران مدنی از آمریکا را 4 بر صفر مغلوب کرد. سومین مبارزه پورشیب مقابل گرس اندرسون از اسکاتلند بود که با نتیجه 8 بر صفر به سود پورشیب خاتمه یافت. او در چهارمین دیدار خود با نتیجه نزدیک 6 بر 5 مقابل والری چوباتار از اوکراین شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در این گروه مقابل عبدالاحد سیسه از سنگال قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و به دیدار رده بندی راه یافت.

پورشیب برای کسب مدال برنز به مصاف دانیر یولداشوف از قزاقستان خواهد رفت. مسابقه رده بندی وزن84- کیلوگرم روز شنبه ۱۹ آبان ماه برگزار می شود.

همچنین در بخش بانوان و در وزن 68- کیلوگرم، پگاه زنگنه مقابل سرلینز مارتینز از کوبا 3 بر یک مغلوب شد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

در وزن 68+ کیلوگرم که 60 کاراته کا شرکت داشتند، حمیده عباسعلی پس از استراحت در دور نخست، دور دوم مقابل شیما ابوالیازد از مصر 4 بر 2 شسکت خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید