رابرت دنیرو: اصلا از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنم

کدخبر: ۲۴۹۹۲۴
اقتصاد نیوز: رابرت دنیرو بازیگر ۷۵ ساله هالیوود در گفتگویی کوتاه با گاردین درباره مسائل گوناگونی از سینما و تلویزیون گرفته تا مرگ صحبت کرده است.
رابرت دنیرو: اصلا از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنم

به گزارش اقتصاد نیوز، مهم‌ترین صحبت‌های رابرت دنیرو بازیگر مطرح سینما در تازه ترین مصاحبه‌اش به شرح زیر است:

امروز در مقایسه با روزی که من کارم را در سینما آغاز کردم فرصت‌های بسیار زیادی وجود دارد. آن زمان تنها در کالیفرنیا فیلم و آثار تلویزیونی ساخته می‌شد اما امروز تلویزیون و اینترنت فرصت‌های بسیاری را برای بازیگران فراهم کرده است. 

درک می‌کنم که مردم چرا از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند اما من به هیچ وجه این کار را نمی‌کنم . خیلی تلویزیون نگاه نمی‌کنم و یا به سینما نمی‌روم، از نظر من این‌ها نیز نوعی دیگر از چیزهایی است که تمرکز را از بین می‌برد و حواس‌ها را پرت می‌کند.

فیلم این روزها مساله من نیست. زمانی که جوان‌تر بودم کنار آمدن با توجهات بیش از حد برایم دشوار بود اما الان تا حد زیادی رابطه خوبی با آن دارم. تقریبا همه جا آزادانه می‌روم و مردم به من سلام می‌کنند و یا درخواست گرفتن عکس میکنند که با آن مشکلی ندارم. 

ترجیح می‌دهم فیلم‌ها را در سینما ببینم. اگر بتوانم یک نمایشنامه خوب و مدرن پیدا کنم دوست دارم آن را روی صحنه تئاتر ببرم اما همچنان عاشق سینما هستم. شما در سینما کارهای بسیار بیشتری می‌توانید انجام دهید و توهم و خیال ایجاد کنید. فیلم‌ها برای همیشه و همچون تکه‌ای از تاریخ باقی می‌مانند. 

ایده‌ای ندارم که روی سنگ قبرم چه چیزی می‌نویسند اما درباره این که آگهی تسلیت مرگ من چه خواهد بود خیلی کنجکاوم. یک بار با فردی ملاقات کردم که آگهی تسلیت برای نیویورک تایمز می‌نوشت و به من گفت برای بسیار از افراد مهم از قبل آگهی تسلیت نوشته و آماده کرده است و من نیز یکی از آنها هستم. ظاهرا این آگهی‌های تسلیت آماده انتشار هستند و با برخی اطلاعات لحظه آخری تکمیل می‌شوند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید