پوشش عجیب یک هوادار پرسپولیس در استادیوم آزادی +عکس

کدخبر: ۲۵۰۰۳۳
اقتصاد نیوز:مهمترین ویترین فوتبال ایران در سال های اخیر، روز گذشته در ورزشگاه آزادی برپا شد. فینال لیگ قهرمانان با رنگ و نور و پرچم در غلو شده ترین حالت ممکن، ساعت‌ها روی سکوهای آزادی جریان داشت.
پوشش عجیب یک هوادار پرسپولیس در استادیوم آزادی +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت خبرورزشی، روز شنبه را می توان یکی از مهمترین روزهای فوتبالی ایران دانست. روزی که فینال لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تهران برگزار می شد و طبیعتا یک استادیوم آزادی نیز به صورت کیپ تا کیپ پر از هوادار از اجرای این دیدار استقبال می کردند. یک فینال مهیج و بین المللی در کنار حضور بسیاری از بزرگان فوتبال دنیا و البته تجربه تازه حضور نوع جدیدی از هواداران، باعث شد تا همه چشم ها به ورزشگاه آزادی دوخته شود.

در این میان البته کاملا مشخص است که هواداران مشتاق و دو آتشه ای که خود را به سکوهای ورزشگاه آزادی رساندند به نسبت اشتیاق خود، سعی در رنگین تر کردن سکوهای ورزشگاه دارند تا یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی تاریخ ورزش ایران را به راحتی از دست ندهند. پسران و دختران فراوانی که با بازی رنگ و پرچم و نور و طرح چهره جدید و البته غلو شده ای به ورزشگاه بزرگ آسیا دادند.

 

قطعا یکی از مطرح ترین هواداران ملی فوتبال ایران همین آقاست. او را پیشتر در کشورهای حوزه خلیج فارس و با لباس و عینکی به نقش پرچم ایران زیاد دیده ایم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید