برانکو و پانزدهمین بازی بدون باخت

کدخبر: ۲۵۰۰۳۶
اقتصاد نیوز:برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با تساوی برابر کاشیما، باز هم به روند شکست ناپذیری در بازی های خانگی این تیم در آسیا ادامه داد تا همچنان مربی بدون شکست این تیم در دیدارهای خانگی در آسیا باشد.
برانکو و پانزدهمین بازی بدون باخت

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی نتوانست نتیجه لازم را برابر حریف ژاپنی به دست آورد و جام قهرمانی را از دست داد؛ البته عملکرد سرخپوشان به گونه ای نبود که چهره یک تیم بازنده را داشته باشند، یعنی پرسپولیس برانکو تیمی نبود که هم قهرمانی را تقدیم حریف ژاپنی کرده و هم در سایر زمینه ها هم توفیقی نداشته باشد. سرخپوشان که دوران حضور برانکو به استحکام و انسجام فوق العاده خوبی در خط دفاعی شان دست یافته اند، در این فصل در ۷ بازی بدون گل خورده میدان را ترک کردند تا در این زمینه رکورد درخشانی را در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به نام خود ثبت کنند.

پرسپولیس برانکو در دیدار برگشت برابر کاشیما آنتلرز ژاپن، گرچه نتوانست نتیجه لازم را کسب کرده و طلسم عدم قهرمانی تیم های ایرانی در آسیا را بشکند، اما بازنده میدان هم نبود و با کسب نتیجه تساوی در این دیدار روند شکست ناپذیری در بازی های خانگی در آسیا را حفظ کرد. برانکو از زمان هدایت پرسپولیس، ۱۵ بار به عنوان میزبان به مصاف حریفانش رفته که در هیچ یک از این دیدارها مغلوب نشده تا این مربی کروات همچنان مرد شکست ناپذیر در بازی های خانگی آسیایی شناخته شود.

آغاز روند شکست ناپذیری پرسپولیس در بازی های خانگی در لیگ قهرمانان آسیا به دو بازی پیش از حضور برانکو در این تیم باز می گردد؛ سرخپوشان از ابتدای فصل ۲۰۱۵ در هیچ یک از بازی هایی که به عنوان میزبان تعیین شدند، مقابل حریفان شکست نخوردند تا روند شکست ناپذیری میزبانی آنها در لیگ قهرمانان آسیا به ۱۷ بازی برسد.

آخرین بار که پرسپولیس به عنوان میزبان مغلوب شد، در سال ۲۰۱۵ بود که در هفته پنجم دور گروهی در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب الهلال عربستان شد. در این بازی مصطفی دنیزلی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت که در مرحله یک هشتم نهایی مقابل الاتحاد عربستان شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید