تیم پومسه زنان ایران قهرمان جهان شد

کدخبر: ۲۵۰۹۲۰
اقتصادنیوز؛ تیم پومسه سه نفره زنان کشورمان با ترکیب آتوسا فرهمند، سیده معصومه حسینی و سونا رزاقی خوشرنگ‌ترین مدال جهان را کسب کرده و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
تیم پومسه زنان ایران قهرمان جهان شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه از روز گذشته (پنجشنبه – 24 آبان‌ماه) با حضور 1274 پومسه رو از 54 کشور در ورزشگاه "تیان مو" چین تایپه آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

در پایان رقابت‌های تیمی رده سنی 31 تا 40 سال گروه زنان، تیم پومسه سه نفره ایران با ترکیب آتوسا فرهمند، سیده معصومه حسینی و سونا رزاقی بر سکوی قهرمانی ایستاد، کره‌جنوبی نایب قهرمان شد و تیم‌های فرانسه و فنلاند مشترکا سکوی سومی را بدست آوردند.

آتوسا فرهمند در رده‌سنی 31 تا 40 سال بخش انفرادی به اجرای فرم پرداخت که با کسب 7/45 امتیاز موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی جهان بایستد. نماینده تیم کره‌جنوبی با 7/50 امتیاز به مدال طلا رسید و آمریکا و دانمارک مشترکا در جایگاه سومی قرار گرفتند.

کوروش بختیار نماینده بخش انفرادی رده سنی 18 تا 30 سال گروه مردان نتیجه را به پومسه رو تایلند واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.  محمدامین گماریان پومسه رو بخش ابداعی رده سنی کمتر از 17 سال نیز نتیجه واگذار کرد.

 فاطمه اسدپور سرمربی و مهسا مردانی نیز مربی تیم ملی بانوان هستند. هدایت تیم مردان نیز برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید