یک وبگاه عربی منتشر کرد؛

تصاویر هولناک تکه‌تکه کردن جسد جمال خاشقجی+عکس(+16)

کدخبر: ۲۵۱۰۹۲
اقتصادنیوز: یک وبگاه عربی با انتشار تصاویر هولناک مدعی شد که این تصاویر لحظه تکه تکه کردن جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی، در کنسولگری کشورش در استانبول را نشان می‌دهند. هنوز مشخص نیست که این تصاویر، واقعاً مربوط به این جنایت است، یا اینکه آن را شبیه‌سازی کرده‌اند. و همینطور هیچ مرجع رسمی اصالت این تصاویر را تایید نکرده است. (هشدار: تصاویر ممکن است برای همه مناسب نباشد)
تصاویر هولناک تکه‌تکه کردن جسد جمال خاشقجی+عکس(+16)

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو؛ با گذشت بیش از چهل روز از قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد ولیعهد سعودی در کنسولگری این کشور در ترکیه، همچنان محافل خبری تحت تأثیر این جریان قرار دارد.

با اینکه عوامل اطلاعاتی عربستان، پیش از آغاز عملیات بازداشت و قتل خاشقجی، دوربین‌های امنیتی را از کار انداختند، اما روز گذشته تصاویر زیر در شبکه‌های اجتماعی و همچنین برخی سایت‌های عربی مخالف رژیم سعودی منتشر شده است.

سر خاشقجی

جسد خاشقجی

جسد خاشقجی

جسد خاشقجی

پیش از این، دولت ترکیه مدعی در دست داشتن فایل صوتی از درگیری قاتلان سعودی با خاشقجی و لحظات آخر حیات وی شده بود.

چند روز پیش نیز دادستان کل عربستان اعتراف کرد که جسد خاشقجی در کنسولگری عربستان پیش از انتقال آن به خارج از این محل تکه تکه شد. معاون سابق رئیس سازمان جاسوسی عربستان دستور تشکیل تیم ترورخاشقجی را صادر کرده است.

او گفت: برای ۵ نفر از افرادی که در ماجرای قتل خاشقجی درگیر بودند، حکم اعدام صادر شده است.

همچنین امروز خلیج آنلاین به نقل از یک منبع مسئول ترکیه‌ای مدعی شده است که سر بریده جمال خاشقجی از استانبول به ریاض منتقل شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید