جان‌سخت ترین گوشی موبایل جهان با خصوصیات جالب +عکس

کدخبر: ۲۵۱۱۶۶
اقتصاد نیوز:گوشی کیوسرا دورافورس پرو 2 به قیمت 444 دلار راهی بازار شد تا کاربران بتوانند از این گوشی جان‌سخت در دمای منفی 20 درجه تا 60 درجه سانتی‌گراد بالای صفر از آن بدون مشکل استفاده کنند.
جان‌سخت ترین گوشی موبایل جهان با خصوصیات جالب +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز،  گوشی 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز به فناوری Sapphire Shield Display است که آن را ضد خش و ضدضربه ساخته و با داشتن استاندارد IP68 می‌توان تا عمق 2 متری زیرآب تا 30 دقیقه جواب دهد و با افتادن از ارتفاع 1.5 متری سالم می‌ماند.

استاندارد نظامی 810G روی گوشی Kyocera DuraForce Pro 2 تعریف‌شده و بنابراین ضد شوک، ضد ارتعاش، ضد ارتفاع و ضد رطوبت بوده و در دمای شدید 60 درجه بالای صفر هم قابل‌استفاده است.

پردازنده میان رده اسنپ دراگون 630 هشت هسته‌ای روی گوشی با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه نصب‌شده و کلید ویژه PTT برای تلفن زدن سریع روی آن تعبیه‌شده است.

اسپیکر دوآل استریو در جلوی گوشی، 4 میکروفون با اکو و ضد نویز، حسگر اثرانگشت زیر دکمه پاور، یو اس بی تایپ سی و باتری 3240 میلی‌آمپر ساعت با فناوری شارژ سریع؛ از دیگر مشخصات فنی این گوشی ضدضربه است که دوربین دوآل 13 مگاپیکسلی در عقب و دوربین 5 سلفی را در خود جای‌داده است.

گوشی جان‌سختی که تا منفی ۲۰ درجه زنده می‌ماند +عکس

منبع:خبرآنلاین

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک