جزئیات دستمزد مهناز افشار در «الیور توئیست» فاش شد + عکس

کدخبر: ۲۵۱۲۳۱
اقتصادنیوز: حسین پارسایی ضمن تکذیب شایعاتی که درباره دستمزد مهناز افشار برای نمایش «الیورتوئیست» مطرح شده بود، جزییاتی از میزان دستمزد این بازیگر را مطرح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از افکارنیوز، میزان دستمزد بازیگران در نمایش موزیکال «الیورتوئیست» به کارگردانی حسین پارسایی از مباحث داغ و پرچالشی است که این روزها شایعات متعددی درباره آن در فضای مجازی منتشر شده است.

انتشار اخبار و آغاز پیش فروش بلیت‌های نمایش جدید پارسایی با عنوان «بینوایان» عاملی شد تا بازار این شایعات داغ‌تر از گذشته شده و بیشتر به آن دامن زده شود.

مهناز افشار از جمله بازیگرانی است که شایعه شده بود، میزان دستمزد او برای نمایش «الیورتوئیست» شبی ۳۰ میلیون تومان بوده است، شایعه‌ای که خیلی زود با واکنش مهناز افشار و پارسایی تکذیب شد.

این کارگردان در نخستین قسمت از برنامه «میزانسن» که از شبکه شما پخش شد، ضمن تکذیب این شایعات دربار میزان دستمزد مهناز افشار، بیان کرد: «خانم مهناز افشار شش ماه با ما همکار بودند و در طول این شش ماه که در واقع شبانه‌روزی در پروژه ما بودند، ایشان ماهیانه کمتر از ۳۰ میلیون تومان دریافت کرده است.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید