مشاور ارشد خاتمی: دغدغه دولت روحانی پاسخگویی به افکار عمومی نیست

کدخبر: ۲۵۱۳۲۸
اقتصادنیوز؛ عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی سید محمد خاتمی معتقد است که افکار عمومی و پاسخگویی به آن دغدغه آقای روحانی و دولت ایشان نیست.
مشاور ارشد خاتمی: دغدغه دولت روحانی پاسخگویی به افکار عمومی نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات درباره عدم تعیین سخنگوی دولت پس از استعفای محمدباقر نوبخت از این پست می گوید: به طور کلی افکار عمومی و پاسخگویی به آن دغدغه آقای روحانی و دولت ایشان نیست.

ناصری درباره عدم تعیین سخنگوی دولت پس از استعفای محمدباقر نوبخت از این پست گفت: برای کنشگران و نخبگان سیاسی از همان سال 92 مشخص شده بود که به طور کلی افکار عمومی و پاسخگویی به آن دغدغه آقای روحانی و دولت ایشان نیست.

این کارشناس و فعال امور رسانه ادامه داد: در همان چند سالی که آقای نوبخت سخنگوی دولت بودند، نیز اتفاق خاصی در این حوزه رخ نداد و اکنون که دولت سخنگو ندارد نیز تغییری مشاهده نمی کنیم. در واقع تفاوتی بین زمان سخنگویی آقای نوبخت و نبود ایشان دیده نمی شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به تعیین وزیر کشور به عنوان سخنگوی اقتصادی دولت، ادامه داد: ایشان نه تخصصی در زمینه اقتصادی دارد و نه در حوزه سخنگویی.

عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه صداوسیما در نقش اپوزیسیون دولت ظاهر شده و هزینه هایی به آن تحمیل کرده، گفت: با این وجود، ارتباط با جامعه و پاسخگویی مسئله و دغدغه آقای روحانی نیست. دولت آقای روحانی حتی از تجربه دولت اصلاحات نیز که برای پاسخگویی به افکار عمومی برنامه مشخصی داشت، نیز استفاده نکرد.

ناصری افزود: بر این باورم که آقای روحانی بعد از برجام برنامه ای برای تعیین اولویت های دولت خود و رده بندی های کاری و ساماندهی امور نداشت.

او همچنین تصریح کرد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از دولتمردان مسئولیت های خودشان را ادارای می بیننید؛ به همین خاطر پاسخگویی و افکار عمومی در برنامه های آنان نیست؛ در حالی که دولتمردان مسئولیت های اجتماعی هم دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید