کاظم صدیقی:

اطاعت از ولی‌فقیه اطاعت از امام‌زمان (عج) است

کدخبر: ۲۵۱۵۴۶
اقتصادنیوز؛ کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: منتظران ظهور باید وحدت محور باشند و این وحدت جز با تکیه‌بر ولایتمداری به دست نمی‌آید، زیرا اطاعت از ولی‌فقیه نقطه مرکزی حرکت امت اسلامی و تجلی اطاعت از امام زمان(عج) است.
اطاعت از ولی‌فقیه اطاعت از امام‌زمان (عج) است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ کاظم صدیقی در همایش عید بیعت با موضوع اخلاق مهدوی و در جمع مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان با بیان اینکه خداوند متعال و انبیا الهی، به مهم‌ترین ویژگی‌های  امام عصر(عج) اشاره کرده‌اند تصریح کرد: خداوند متعال، امام زمان(عج) را باطن و گوهر قرآن و احیاکننده دل‌های مردم ذکر کرده است زیرا حضرت حجت(عج)، اسم اعظم، عصاره انبیاء و مظهر اوصاف الهی است.

وی در ادامه افزود: کسانی که محبت امام زمان(عج) را در دل حس می‌کنند بدون شک در پرتو این نور قرارگرفته‌اند و مشمول رحمت خاصه الهی هستند؛ زیرا حیات طیبه، تنها با زندگی در سایه امام زمان(عج) به دست می‌آید.

دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر با اشاره به دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در حوزه اصلاح ذات البین، ختم  منازعات و ایجاد صلح و سازش، خاطرنشان کرد: امام زمان (عج) ذخیره انبیاء و اولیاء الهی است و ظلم‌ستیزی ، یاری مظلومان ، حرکت در راه رضای خدا، اصلاح ذات البین، ایجاد اخوت میان مسلمین، پاک دستی، خدمت به محرومین و مسئولیت‌پذیری ازجمله ویژگی‌های منتظران حقیقی است. 

کاظم صدیقی تصریح کرد: منتظران ظهور باید وحدت محور باشند و این وحدت جز  با تکیه‌بر ولایتمداری به دست نمی‌آید، زیرا ولی‌فقیه نقطه مرکزی حرکت امت اسلامی است و اطاعت از او تجلی اطاعت از امام زمان (عج ) است، ‌بنابراین کسانی که دم از محبت امام زمان(عج) می‌زنند باید اطاعت از ولی‌فقیه را در راستای اطاعت از امام عصر(عج) بدانند.

در پایان این همایش از برگزیدگان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان قوه قضائیه با اهدای لوح سپاس و هدایایی به‌رسم یادبود تقدیر شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید