نماینده اصولگرای مجلس:

روحانی باعث شد مردم از تلگرام خارج نشوند!

کدخبر: ۲۵۱۶۱۵
اقتصادنیوز؛ محمدعلی پورمختار، نماینده اصولگرا و از موافقان فیلترینگ تلگرام گفت: دولت از روز اول دولت با فیلترینگ تلگرام مخالفت کرد و می‌گفت نباید آزادی‌های مردم را مخدوش کنیم. وقتی رئیس‌جمهور موضع بگیرد در مردم اثر دارد. من عامل اینکه مردم از تلگرام خارج نشدند را مواضع آقای رئیس‌جمهور می‌دانم.
روحانی باعث شد مردم از تلگرام خارج نشوند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ محمدعلی پورمختار 

از نمایندگان اصولگرای مجلس که از موافقان جدی فیلترینگ تلگرام بود، اذعان دارد که سیاست محدودسازی این پیام‌رسان با شکست مواجه شده است.

محمدعلی پورمختار که موافق ادامه فیلترینگ تلگرام است، تأکید دارد حضور «نیروهای انقلابی و ارزشی» در این پیام‌رسان ضروری است، چرا که نباید اجازه داد مخاطبان تلگرام در معرض تبلیغات «زهرآگین» دشمنان قرار بگیرند.

پورمختار توضیح می‌دهد که اصولگرایان و رسانه‌های منتسب به این جناح که در روزهای اخیر به تلگرام بازگشتند، اطلاعاتی که به درد دشمن بخورد در این پیام‌رسان قرار نمی‌دهند از این رو، بابت درز اطلاعات نگرانی وجود ندارد.

وی درباره استقبال کم مردم از پیام‌رسان‌های داخلی گفت: بحث استقبال نیست. اتفاقاً خیلی استقبال کردند، الان هم طبق آمار 30 میلیون نفر در پیام‌رسان‌های داخلی هستند.

پورمختار با اذعان به شکست طرح فیلترینگ تلگرام گفت: خیلی صریح بگویم دولت عامل شکست این سیاست است. دولت از صد قدمی که باید برمی‌داشت یک قدم برداشت که خیلی هم خوب بود و ما تشکر هم می‌کنیم، ولی از روز اول دولت با فیلترینگ تلگرام مخالفت کرد و می‌گفت نباید آزادی‌های مردم را مخدوش کنیم. وقتی رئیس‌جمهور موضع بگیرد در مردم اثر دارد. من عامل اینکه مردم از تلگرام خارج نشدند را مواضع آقای رئیس‌جمهور می‌دانم.

وی افزود: زمانی که رئیس‌جمهوری صراحتاً مخالفت کند، ناامنی را نسبت به پیام‌رسان‌های داخلی القا کند. شما از مردم توقع دارید چه کنند؟ ما توقع نداشتیم دولت این رفتار را داشته باشد. حالا دولت حمایتی کرد و وامی‌داد، اما مگر وام مشکلی را حل می‌کند؟‌ آقای روحانی نسب به صحت کار پیام‌رسان‌های داخلی موضع گرفت و از تلگرام که ابزار دشمن است، حمایت علنی و روشن کرد.

پورمختار ادامه داد: دولت باعث شد فضای تلگرام به دست مخالفان بیفتد و به سود جریان فرهنگی خاص شود. خوب وقتی عده‌ای در تلگرام هستند هیچ توجیهی ندارد که آنها یک طرفه بیایند علیه همه ارزش‌ها و اعتقادات مردم صحبت کنند و ما هم بی‌خیال شویم. من ورود رسانه‌های اصولگرا به تلگرام را موجه می‌دانم. آنها باید حضور داشته باشند و پاسخ دهند و جلوی تخریب‌های فرهنگی را بگیرند. ما نمی‌خواهیم هر تعدادی که در تلگرام هستند را رها کنیم تا در معرض تبلیغات زهرآگین دشمن قرار گیرند و دشمن آن‌ها را نسبت به انقلاب و نظام حساس کند و بشوراند. پس حضور نیروهای انقلاب امری ضروری است. ما نباید صحنه را به دست مخالفان بگذاریم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید