واکنش جهانگیری به شایعه خویشاوندی با اعضای هیات مدیره نیشکر هفت تپه

کدخبر: ۲۵۱۶۴۰
اقتصادنیوز : در پی انتشار «اتهاماتی در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و برخی از سایت‌های خبری مبنی بر انتساب فامیلی اعضای هیأت‌مدیره شرکت نیشکر هفت تپه به معاون اول رئیس جمهور»، دفتر اسحاق جهانگیری تکذیبیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، متن کامل این تکذیبیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به دنبال انتشار گسترده مطلبی سراسر کذب در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و برخی از سایت‌های خبری مبنی بر انتساب فامیلی اعضای هیأت‌مدیره شرکت نیشکر هفت‌تپه به معاون اول محترم رئیس جمهور، نکات زیر به آگاهی ملت شریف ایران به خصوص کارگران پرتلاش و زحمتکش این شرکت می‌رسد:

۱- هرگونه انتساب نسبی و فامیلی اعضای هیأت‌مدیره شرکت مذکور به جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس‌ جمهور قویاً تکذیب می‌شود چرا که اساساً ایشان خواهرزاده‌هایی با نام خانوادگی «اسدبیگی» ندارند.

۲- خط مشی کاری و اصول مدیریتی جناب آقای دکتر جهانگیری از ابتدا تاکنون، مؤید این نکته اساسی است که ایشان هیچگاه توصیه‌ای برای بستگان خود نکرده و نمی‌کنند.

۳- روشن است که تخریب چهره مسئولان نظام از طریق اتهام‌زنی‌های ناروا و کذب در چارچوب جنگ روانی و رسانه‌ای رسانه‌های معاند با هدف پشتیبانی از جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران عزیز انجام می‌شود و انتظار منطقی و عقلانی از رسانه‌های داخلی در این شرایط این است که برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، دقت و هوشیاری خود را بیش از پیش حفظ کرده و از بازنشر اخبار کذب به شدت پرهیز نمایند.

۴- فرصت را مغتنم شمرده و به کارگران عزیز و پرتلاش شرکت نیشکر هفت تپه اطمینان می‌دهیم همانگونه که مسئولان استان خوزستان در سفر اخیر معاون اول محترم رئیس جمهور به این استان، پیگیر حل مسائل و مشکلات این شرکت بودند، جناب آقای دکتر جهانگیری دستورات و تأکیدات لازم برای حل مشکلات و مسائل شرکت نیشکر هفت‌‌تپه را صادر کرده و همچنان از مسئولان ذیربط پیگیر موضوع هستند.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید