برایان هوک: مردم ایران می‌دانند چه کسی را برای مشکلات اقتصادی سرزنش کنند

کدخبر: ۲۵۱۷۵۴
اقتصادنیوز: رئیس گروه اقدام ایران با تکرار اتهامات واهی علیه کشورمان مدعی شد که ایرانی‌ها می‌دانند چه کسی را به دلیل مشکلات اقتصادی خود سرزنش کنند چرا که غذا، دارو و تجهیزات پزشکی از تحریم‌های معاف هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، عرب‌نیوز نوشت، برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در مصاحبه‌ای با تکرار گزافه‌گویی‌های خود مدعی شد که ایران باید اقدامات بی‌ثبات‌کننده در خاورمیانه را متوقف کند.

رئیس گروه اقدام ایران ادعا کرد که ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهانی است و بانک‌های بین‌المللی می‌ترسند با تهران معامله کنند.

هوک در مورد تمایل ایالات متحده به سرعت بخشیدن به محدودیت‌های تجارت نفت ایران گفت: ایران در گذشته از تحریم‌ها نجات پیدا کرد، اما این بار ما رویکرد قوی‌تری را در پیش گرفته‌ایم.

رئیس گروه اقدام ایران با بیان اینکه آمریکا کشتی‌های ایرانی را با دقت تحت نظر دارد، گفت: ایران میلیون‌ها دلار به انصارالله در یمن، حماس، جهاد اسلامی و گروه‌های شیعه لبنان و عراق می‌پردازد.

هوک در اظهاراتی مداخله‌جویانی درباره وضعیت حقوق بشر در ایران مدعی شد: ایرانی‌ها می‌دانند چه کسی را به دلیل  مشکلات اقتصادی خود سرزنش کنند چراکه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی از تحریم‌های معاف هستند.

وی در پایان با اشاره به سفر «جرمی هانت» وزیر امور خارجه انگلیس به ایران مدعی شد که این سفر با هدف رایزنی درباره آزادی اتباع انگلیسی انجام شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید