توهین عجیب کیهان به وزیر خارجه بریتانیا؛ مردک بی‌پدر ومادر!

کدخبر: ۲۵۱۸۸۱
اقتصادنیوز: کیهان در ستون گفت و شنود خود با ادبیاتی غیرمتعارف به جرمی هانت وزیر امورخارجه بریتانیا حمله کرد.

 به گزارش اقتصادنیوز در این نوشته آمده است:

گفت: وزیر خارجه انگلیس، ایران را به تکرار ماجرای قحطی در جنگ جهانی اول تهدید کرده که در آن ارتش انگلیس تمامی آذوقه کشورمان را غارت کرد و نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از هموطنانمان مظلومانه جان باختند!

گفتم: یعنی این مردک نمی‌داند که دوران این شکر خوردن‌های انگلیس سپری شده و امروز با ایرانی طرف است که به روباه پیر فرصت نفس کشیدن هم نمی‌دهد؟

گفت: در جریان جنگ تحمیلی و در حالی که ما تازه از انقلاب فارغ شده و حتی محل زاغه‌های مهمات خود را هم نمی‌دانستیم انگلیس و آمریکا و فرانسه و شوروی‌سابق با دلارهای نفتی کشورهای عربی در کنار صدام به ایران حمله کردند و نتوانستند هیچ غلطی بکنند، چه رسد به امروز که موشک‌های نقطه‌زن ما تمام خاک اروپا را در تیررس خود دارد.

گفتم: اگر به جای وزارت خارجه با آن دیپلماسی التماسی که دارد، بر و بچه‌های رزمنده طرف صحبت او بودند، به این مردک بی‌پدر و مادر می‌فهماندند که یک من ماست چقدر کره دارد! تا دیگر از این غلط‌های زیادی نکند!

گفت: راستی! این همان انگلیس نیست که وقتی سربازانشان در دریا اسیر شدند، خودشان را خیس کرده بودند؟! 

گفتم: یک انگلیسی از شکسپیر پرسید؛ منظور شما از این جمله چیه که «یا به ‌اندازه آرزوهات تلاش کن، یا به ‌اندازه تلاشت آرزو کن»؟ گفت؛ منظورم اینه که، تو که نمی‌تونی هیچ غلطی بکنی، شکر می‌خوری که غلط زیادی می‌کنی!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید