پیشنهاد پوتین به ترامپ و نتانیاهو؛ لغو برخی تحریم‌های ایران در قبال خروج آنها از سوریه

کدخبر: ۲۵۱۹۱۹
اقتصادنیوز‌: اکسیوس نوشت: نخست وزیر اسرائیل در جلسه ای پشت درهای بسته در روز دوشنبه گفته است که روسیه اخیرا به اسرائیل و امریکا پیشنهاد کرده که برخی از تحریم های واشنگتن علیه ایران در ازای خروج نیروهای ایران از سوریه،ی لغو شود.
پیشنهاد پوتین به ترامپ و نتانیاهو؛ لغو برخی تحریم‌های ایران در قبال خروج آنها از سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب؛ نتانیاهو این سخنان را در طول جلسه ای با کمیته سیاست خارجی و امنیت کنست بیان کرده است.

نمایندگانی که در این جلسه حاضر بودند گفتند نتانیاهو اظهار نداشت که پیشنهاد روسیه در طول گفتگوی کوتاهش با پوتین در پاریس در یکشنبه گذشته، ارائه شده یا نه.

این نمایندگان گفتند که نتانیاهو نگاه مثبتی نسبت به دیدارش با پوتین داشت و روس ها نمی توانند ایران را به تنها از سوریه خارج کند و در این کار به کمک سایر قدرت های جهان نیاز دارد.

نتانیاهو گفت که روسیه و امریکا در حال گفتگو در مورد راه هایی برای محدود کردن نفوذ ایران در سوریه هستند، از جمله پیشنهاد روسیه در مورد لغو تحریم ها.

نتانیاهو در پاسخ به این سئوال که آیا اسرائیل در مورد پیشنهاد روسیه اظهار نظر کرده یا نه گفت که این پیشنهاد در آن لحظه فقط در حد یک ایده بود و اسرائیل هنوز سیاستی در این رابطه تنظیم نکرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید