قدردانی دفتر روحانی از مردم آذربایجان غربی برای استقبال از دولت

کدخبر: ۲۵۱۹۷۵
اقتصادنیوز: دفتر رئیس جمهور طی پیامی از استقبال مردم استان آذربایجان غربی در جریان سفر اخیر دولت به این استان قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال صمیمانه و پرشور مردم خطه غیور پرور استان آذربایجان غربی از رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید، اظهار امیدواری کرد با تأکیدات ریاست جمهوری بر تسریع در اجرا و بهره ‌برداری از این طرح‌ها و برنامه ‌ها، هر چه زودتر شاهد تحولی قابل قبول در راستای توسعه پایدار و افزایش رفاه و معیشت مردم شریف این استان باشیم.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

استقبال صمیمانه و پرشور مردم خطه غیور پرور استان آذربایجان غربی از رئیس محترم جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید، در آستانه میلاد با سعادت رحمت للعالمین، پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و در شرایطی که کشور عزیزمان بیش از گذشته با زنجیره‌‌ای از تهدیدها و فشارهای اقتصادی دشمنان استقلال ملت ایران روبروست؛ بار دیگر اوج دلبستگی مرزبانان دلاورمرد و شیرزن این سرزمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داد.

بی‌تردید حضور پر شکوه، صمیمی و بزرگوارانه همه مردم شهرستانهای مختلف استان که بویژه در استادیوم ورزشی شهید چمران خوی جلوه گر شد، گرمابخش دل‌های خادمان ملت شد و بر مسوولیت و تعهد آنان برای تلاش بیشتر و خدمت بی وقفه افزود.

این خاک باصلابت، با زیبایی‌های طبیعی و مرزهای گسترده، همواره پهلوانان و سلحشوران فداکاری را در گستره پربرکت خود پرورش داده تا در حین تلاش برای زندگی توأم با صلح و دوستی، همچون سدی خلل ‌ناپذیر در برابر بیگانگان بایستند و در مقاطع حساس تا پای جان از عزّت و تمامیت ارضی کشور، عزت و اقتدار ملی دفاع کنند.

در طول تاریخ، سراسر این سرزمین پرفیض و عالم پرور، مهد و پیشگام بسیاری از علوم و دانشها بوده و بزرگان نامداری را به آسمان فقاهت و مرجعیت، دانش و ادب و فداکاری و سلحشوری ایران عزیز تقدیم نموده است. اقوام و طوایفی را در دامنه های سبز خود پرورش داده است که با وجود تفاوت در رسوم، مذهب و آیین، با مهربانی و اتحاد در کنار هم زندگی کرده و بالیده ‌اند.

فراوانی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در حوزه‌ های طبیعی و گردشگری در استان آذربایجان غربی می‌تواند سرمایه‌ های فراوانی را جذب و در جهت شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر منطقه به کار اندازد. همچنین، بر اساس ویژگی‌های متنوع اقلیمی و قابلیت‌های ارتباطی و مواصلاتی این استان زرخیر، دولت تدبیر و امید در این سفر، طرح‌های مهمی از قبیل اتصال ارومیه به راه‌آهن سراسری و زمینه سازی برای اتصال به خطوط ترانزیتی منطقه ای، افتتاح طرح‌های مهم اقتصادی، بهداشتی و زیربنایی و ایجاد تسهیلات لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی را مورد توجه قرار داد که ان‌شاءالله با مدیریت شایسته مسئولان امر و با تلاش جمعی دولت و بخش خصوصی، نتایج درخشانی در توسعه این منطقه خواهد داشت. در این میان برداشتن گامی بزرگ در زمینه تثبیت دریاچه ارومیه و در قدم‌های بعدی احیاء این میراث طبیعی و گرانقدر ملی، وطیفه و افتخاری برای دولت تدبیر و امید محسوب می شود.

امید است با تأکیدات ریاست محترم جمهوری بر تسریع در اجرا و بهره ‌برداری از این طرح‌ها و برنامه ‌ها، هر چه زودتر شاهد تحولی قابل قبول در راستای توسعه پایدار و افزایش رفاه و معیشت مردم شریف این استان باشیم.

با گرامی‌داشت یاد عموم شهدای گرانقدر به ‌ویژه شهدای بزرگوار استان آذربایجان غربی؛ از همه اقشار مردم شریف استان، نماینده محترم ولی فقیه و ائمه جمعه و جماعات، علمای اعلام، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، شخصیت‌های علمی، نیروهای امنیتی و نظامی و انتطامی، اصناف و احزاب، چهره های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و نیز رسانه های ارجمند که در این سفر یار و میزبان مهربان کاروان دولت تدبیر و امید و نمایندگان رئیس جمهور در سفر به شهرهای مختلف استان بودند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

امیدواریم در سایه عنایات الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و همیاری آحاد مردم، در مسیر رونق اقتصادی این خ طه پر افتخار و ارتقاء رفاه، امنیت، نشاط و امید مردم عزیزمان در جای جای ایران اسلامی سرافراز باشیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید