سردار اشتری: هیچ نقطه‌ای از کشور، مشکل امنیتی نداریم

کدخبر: ۲۵۲۰۵۴
اقتصادنیوز : فرمانده نیروی انتظامی گفت : از دی ماه سال گذشته تاکنون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی چندین بار به دنبال ناامن کردن کشور بوده‌اند که با درایت مردم و هوشمندی نیروهای امنیتی هر بار ناکام مانده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب ،سردار حسین اشتری در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، با تأکید بر این که بر اساس معیارها و شاخص‌های امنیتی، آذربایجان غربی جزو امن‌ترین استان‌های کشور است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت حضور مردم و اقتدار نیروهای مسلح و نیز هدایت‌های داهیانه رهبر انقلاب در هیچ نقطه‌ای از کشور، مشکل امنیتی نداریم و با وجود تمام شرارت‌هایی که دشمنان نظام علیه کشور انجام می‌دهند، توانسته‌ایم امنیت پایدار را در تمام نقاط کشور برقرار کنیم. آذربایجان غربی نیز از استان‌های سرآمد در این حوزه است.

وی با بیان اینکه هوشمندی، ولایت مداری، ایثار و جانفشانی مردم آذربایجان غربی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی بر همگان ثابت شده است، افزود: سند این ادعا نیز تقدیم بیش از ۱۲هزار شهید از این خطه در راه اسلام و انقلاب است و به برکت خون شهیدان، همدلی و انسجام مردم و مسئولین شاهد امنیت پایدار در سراسر جغرافیای استان هستیم.

سردار اشتری افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره سعی داشته‌اند ناامنی‌های موجود در منطقه را به داخل کشور انتقال دهند اما امروز شاهد آن هستیم که امنیت پایدار موجود در کشور در حال تسری در منطقه است و گسترش امنیت در منطقه و کشورهای همجوار به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران میسر گشته است.

وی حفظ امنیت، اقتدار و آرامش جمهوری اسلامی ایران را افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی خواند و تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی امنیت و آرامش تمام کسانی را که در ایران اسلامی زندگی می‌کنند و قوانین را رعایت کرده و تعدی در حقوق دیگران ندارند، با اطمینان کامل تأمین می‌کند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که نیروی انتظامی بیش از ۱۳هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است که ۵ هزار تن از آنها پس از جنگ تحمیلی بوده است، اظهار کرد: به برکت وجود این این شهیدان، توانسته‌ایم امنیت کامل در بیش از ۸ هزار مرز زمینی کشور برقرار سازیم.

وی با تأکید بر این که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه توطئه دشمنان را دارد، خاطرنشان کرد: از دی ماه سال گذشته تاکنون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی چندین بار به دنبال ناامن کردن کشور بوده‌اند که با درایت مردم و هوشمندی نیروهای امنیتی هر بار ناکام مانده‌اند.

سردار اشتری امنیت را یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی برشمرد و بیان کرد: امنیت یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای توسعه و پیشرفت هر کشوری است و در مقطع حساس کنونی نیز با همدلی و انسجام مردم و مسئولین نظام تحت هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم توانست با غلبه بر مشکلات و توطئه‌های دشمنان کشتی نظام جمهوری اسلامی را به سلامت به ساحل برسانیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات بیش از سه سال خدمت سردار ناصر اصلانی با اهدای لوحی تکریم و سردار مسعود خرم‌نیا به مدت سه سال فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی معرفی شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید