اتهام جنجالی به دروازه بان پرسپولیس؛ بیرانوند با خودش دعا دارد!

کدخبر: ۲۵۲۲۶۵
اقتصاد نیوز:دروازه‌بان جنجالی تراکتورسازی در آستانه دیدار حساس و جالب توجه این تیم برابر پرسپولیس گفتگویی جالبی انجام داده و اتهام بزرگی به دروازه بان رقیب زده است.
اتهام جنجالی به دروازه بان پرسپولیس؛ بیرانوند با خودش دعا دارد!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایلنا، محسن فروزان یکی آنتی پرسپولیسی بزرگ است، حتی اگر چند سال از حضورش در استقلال گذشته باشد. او طی این سال‌ها همواره یک جنجال بزرگ را برابر هواداران و تیم پرسپولیس شکل داده است و همچنان هواداران سرخپوش تهرانی بابت اظهارات او طی این مدت عصبانی هستند؛ این را می‌توان از باران بطری و فحش در دیدار دوستانه مقابل این تیم کاملا متوجه شد یا پنالتی عجیبی که فصل گذشته برابر آنها اقدام کرد.

او اکنون در آستانه یک بازی بزرگ دیگر و اینبار با پیراهن تراکتورسازی قرار است روز یکشنبه برابر پرسپولیس قرار گیرد و در این گفتگوی جنجالی به موضوعات مهمی اشاره کرده است که در ادامه می‌خوانید.

فروزان در ابتدای صحبت‌هایش درباره شرایط تراکتورسازی گفت: ما حمایت انبوه هواداران را پشت سر خود داریم. هوادارانی که می‌خواهند اینبار قهرمانی لیگ را جشن بگیرند و واقعا حق آنهاست. شرایط خوبی طی هفته‌های اخیر پشت سر گذاشتیم و هم از حیث نتیجه و هم مالی کاملا حرفه‌ای بودیم و باید از مالک باشگاه نیز قدردانی کنیم که یک مجموعه کاملا حرفه‌ای را دنبال می‌کند.

دروازه‌بان تراکتورسازی در ادامه با انتقاد از برنامه‌ریزی تیم ملی و تعطیلی لیگ گفت: علت اصلی اینکه در خیلی از بازی‌ها از روند نتیجه گیری دور ماندیم به تیم ملی و برنامه ریزی کی روش برای تعطیلی لیگ مربوط است. این تعطیلات چه عایدی جز نابودی لیگ و فوتبال ایران داشته است؟

وی ادامه داد: ما به خاطر این تعطیلی از جام حذفی حذف شدیم. چرا باید لیگ برای انجام بازی تدارکاتی مقابل حریفان بی کیفیت و ضعیف تعطیل شود؟ برای بازی با بولیوی یک ماه لیگ تعطیل می‌شود، تیمی که تراکتور با چهار گل آن را می‌برد. وقتی مسابقه لیگ برگزار نشود مربی باید برنامه خود را بار دیگر روی بدنسازی قرار دهد و این کار بازیکن را سخت می‌کند. در کدام لیگ شما شاهد این تعطیلی پیاپی لیگ شان هستید؟

دروازه‌بان تراکتورسازی در ادامه انتقادات خود از سیستم در نظر گرفته شده برای آماده سازی تیم ملی گفت: برای انجام چند بازی با تیم‌های ضعیف دنیا باید لیگ و سرنوشت 300 بازیکن آن به بازی گرفته شود. مگر ایتالیا، انگلیس، آلمان و اسپانیا و اصلا هر کشور دیگری که خودتان نام ببرید برای مسابقاتی اینچنینی هر بار باید لیگ را یک ماه یک ماه تعطیل کنند؟ کی روش فقط برابر تیم‌های ضعیف بازی می‎‌کند تا رنکینگ تیم ملی بالا بیاید و آن را هر بار به اعلام کند.

محسن فروزان که سابقه حضور در تیم ملی را در دوران کی روش در کارنامه دارد، خاطره عجیب و جالبی از آن دوران می‌گوید: چند سال پیش که خود من هم در تیم ملی بودم با موریتانی بازی داشتیم. باورتان نمی‌شود؛ گلرشان دستکش نداشت و گاسپار از گلرهای تیم ملی دستکش گرفت و به گلر آنها داد. هدف کی‌روش از انجام این بازی‌ها همین است که گفتم. هیچ جای دنیا حتی در آسیا لیگ را به خاطر جام ملت‌های قاره‌شان یک ماه تعطیل نمی‌کند. من اصلا به تیم ملی تا زمانی که کی‌روش سرمربی است فکر نمی‌کنم و دوست هم ندارم دعوت شوم. تمام فکر و ذکر من تراکتورسازی است چون در حال حاضر ارزشمندترین چیزی که در زندگی فوتبالی‌ام دارم این تیم است. ما در تراکتورسازی حمایت 40 میلیون آذری‌زبان را داریم که هویت به تیم و باشگاه ما بخشیده‌اند.

وی با انتقاد از کارلوس کی‌روش و غیبتش در دیدارهای لیگ برتر گفت: درباره تیم ملی هم یک نکته دیگر بگویم و آن این است که کی‌روش اصلا در ایران نیست که بازی‌های بازیکنان لیگ را ببیند. من و خیلی‌های دیگر جزو سلیقه‌ دستیاران کی‌روش نیستیم چون آنها هستند که بازیکنان را انتخاب می‌کنند. برخی که در لیگ بد کار می‌کنند و یا حتی ذخیره هستند دعوت می‌شوند چون می‌دانند چکار کنند که جزو سلیقه دستیاران کی‌روش باشند. بنابراین من و امثال من تا زمانی که کی‌روش سرمربی تیم ملی باشد دعوت نمی‌شویم.

فروزان که طی چند سال اخیر کری جالبی با هواداران پرسپولیس داشته، درباره پنالتی فصل گذشته خود مقابل این تیم می‌گوید: من آن پنالتی را فوق‌العاده زدم و فکر می‌کنم بیرانوند با خودش دعا داشت که آن پنالتی گل نشد و به دو تیر خورد. آنقدر شجاعت دارم که باز هم مقابل پرسپولیس پنالتی بزنم. دوست دارم دوباره به پرسپولیس پنالتی بزنم چون مطمئن باشید این بار گل می‌شود.

دروازه‌بان تراکتور اینبار انتقاد تندی متوجه هواداران پرسپولیس می‌کند و می‌گوید: همه جای ایران هواداران پرسپولیس را با فحش و ناسزا می‌شناسند. متاسفانه کمیته انضباطی هم آنها را محروم نمی‌کند. انگار مسوولانی که برای بازی‌های پرسپولیس به آزادی می‌آیند، یا نمی‌شنوند یا خودشان را به نشنیدن می‌زنند! آنها وقتی به علی دایی که اسطوره‌شان است رحم نکردند، به محسن فروزان رحم می‌کنند؟

وی ادامه داد: این بازی برای من یک بازی معمولی نیست بلکه جنگ است. هواداران پرسپولیس یکشنبه به آزادی بیایند تا ببینند کت تن کیست. مطمئنم یک بازی فوق‌العاده انجام خواهیم داد و پرسپولیس را در آزادی شکست می‌دهیم. هواداران ما را در خیابان که می‌بینند می‌گویند باید در آزادی پنج گل به پرسپولیس بزنید.40 میلیون آذری‌زبان پشت تراکتور است و اگر قانون بیش از 10درصد را اجرا کنند، مطمئن باشید 50 درصد آزادی را هواداران تراکتور پر خواهند کرد. تراکتور تیمی است که در همه جای ایران میزبان است، نه مهمان.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید