حمله تند امام جمعه بندرعباس به شبکه من وتو

کدخبر: ۲۵۲۲۷۳
اقتصادنیوز: امام جمعه بندرعباس گفت: شبکه بهایی و معاند «من و تو» هدفی جز جعل تاریخ ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه شبکه بهائی من و تو بذنبال تخریب علما و تحریف تاریخ است، بیان داشت: با مدارک و کتب معتبر علم جامع ائمه اطهار(ع) را به اثبات رساندم، برنامه سازان و حامیان مالی شبکه «من و تو» اگر کور نیستند به کتاب جهان اسلام یا اسلام در جهان مراجعه کنند.

آیت نعیم آبادی عنوان کرد: پاستور در صفحه ۲۴۱ این کتاب به صراحت عنوان کرده است علم میکروب‌شناسی را با تحقیق در گفتار امام سجاد(ع) فرا گرفته است.

امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: شبکه معاند و بهائی «من و تو» دیوانه و شیفته غرب بوده و با غرب‌زدگی بر این باور بوده که تمام علوم متعلق به دنیای غرب است.

نعیم‌آبادی اظهارداشت: علم غرب از ما مسلمانان و دنیای شرق سرچشمه می‌گیرد غربی‌ها اصول اصلی علم را از ما ربوده‌اند.

امام جمعه بندرعباس در تبیین جایگاه علم ائمه(ع) به تشریح علوم حضرت امام صادق (ع) پرداخت و گفت: ۲۰ پروفسور از دانشگاه‌های معتبر غربی از جمله فرانسه، آمریکا، انگلیس و سوئیس به بررسی جایگاه علمی امام صادق (ع) پرداخته‌اند.

نعیم‌آبادی ادامه داد: حاصل پژوهش این ۲۰ پروفسور به کتابی تبدیل شد که با نام امام صادق(ع) مغز متفکر شیعه به چاپ رسیده و ترجمه شده است.

وی ابرازداشت: در این کتاب به محورهای متعددی از علم این امام همام پرداخته شده و ایشان را کاشف اکسیژن معرفی کرده‌اند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه سخنان خود به هفته وحدت اشاره‌کرد و گفت: هم عقل و هم شرع برباهم بودن و اتحاد امت اسلامی تاکید دارند.

نعیم‌آبادی اضافه‌کرد: بنا به فرمایش امام راحل (ره) زبان اختلاف زبان شیطان است و هر شخصی در هر لباسی اگر بر مبنای اختلاف بین مذاهب سخن بگوید از شیطان پیروی کرده است.

وی، وحدت در میان شیعیان را نیز مهم برشمرد و گفت: نباید با اختلاف دیدگاه‌ها که امری عادی تلقی می‌شود وحدت رویه از بین برود.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان‌کرد: باید ظرفیت تحمل خود را بالا ببریم و با محور قرار دادن رهبر معظم انقلاب و بیان ایشان در جهت اتحاد و انسجام ببشتر گام برداریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید