طراحی متفاوت آیفون های آینده

کدخبر: ۲۵۲۴۵۱
اقتصاد نیوز:اطلاعات مربوط به جدیدترین پتنت اپل در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این پتنت خبر از طراحی متفاوت آیفون های آینده می دهد.
طراحی متفاوت آیفون های آینده

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،جدیدترین پتنت اپل به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس این پتنت، اپل قصد دارد طراحی پنل پشتی آیفون های آینده را تغییر دهد. در این پتنت به ویژگی «Surface Finishing» اشاره شده است. انتظار می رود آیفون های جدید اپل مانند هواوی P20 پرو دارای رنگ های گرادیانی باشد.

علاوه بر رنگ جدید، انتظار می رود آیفون های آینده اپل دارای یک سطح خاص زیر پنل پشتی شیشه ای خود باشد. این موضوع می تواند باعث ظاهر متفاوت آیفون های جدید این کمپانی محبوب شود.

استفاده از این پوشش می تواند برای آیفون های جدید رنگ گرادیانی و یا رنگین کمانی را به همراه داشته باشد. به نظر می رسد اپل به دنبال استفاده از ایده شرکت های دیگر در محصولات تولیدی خود است.

بر اساس این پتنت، اپل از دستگاه CNC برای ایجاد شیار زیر پنل شیشه ای آیفون های آینده استفاده می کند. این شیارها باعث بازتاب نور شده که نمایش رنگ های متفاوتی را برای گوشی های اپل در پی دارد.

اپل به جای روش سندبلاست یا ساب‌پاشی، با استفاده از دانه های سرامیکی میزان عمق و همچنین زاویه شیارها را کنترل می کند. این موضوع به معنای آن است که رنگ مورد استفاده در این دستگاه ها با تغییرات کوچکی در زاویه نگهداری آن نیز تغییر می کند.

بر اساس گزارش ها، اپل این پتنت را در آیفون های 2019 مورد استفاده قرار می دهد تا فروش محصولات خود را افزایش دهد. جدیدترین گوشی های این برند، آیفون XS، آیفون ایکس اس مکس و آیفون XR فروش کمی را در بازار تجربه می کنند.

اپل برای افزایش فروش محصولات خود در سال آینده میلادی نیاز به ایده های جدید و جذابی دارد. در حال حاضر هواوی موفق به شکست اپل در بازارهای جهانی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید