وزارت دفاع روسیه خبر داد؛

حمله هوایی روسیه به مواضع عاملان حمله شیمیایی حلب

کدخبر: ۲۵۲۵۵۵
اقتصادنیوز؛ وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای هوافضای این کشور مواضع تروریست‌هایی که به «حلب» سوریه حمله شیمیایی کرده بودند را از بین بردند.
حمله هوایی روسیه به مواضع عاملان حمله شیمیایی حلب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ 

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای هوافضای این کشور مواضع تروریست‌هایی که حمله شیمیایی شامگاه دیشب به حلب را انجام دادند، نابود کردند.

امروزر یکشنبه و ساعتی پس از اولین واکنش وزارت دفاع روسیه به حمله شامگاه شنبه تروریست‌ها به محله‌های «شارع النیل» و «الخالدیه» حلب حمله شیمیایی کردند، این وزارتخانه حالا از حملات مسکو به مواضع عاملان این حمله شیمیایی خبر داده است.

پیشتر خبرگزاری رسمی سوریه خبر داده بود که تروریست‌ها در استان حلب اقدام به شلیک خمپاره‌های حاوی گاز سمی کلر به محله‌های «شارع النیل» و «الخالدیه» کردند که بر اثر این حملات دهها غیر نظامی بر اثر استنشاق این گاز مصدوم شدند.

به گزارش اینترفکس، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای هوافضای این کشور مواضع تروریست‌هایی که این حمله شیمیایی را انجام داده بودند، نابود کردند.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، تروریست‌ها در حال آماده شدن و تدارک برای انجام یک حمله شیمیایی دیگر در سوریه بودند.

وزارت دفاع روسیه پیشتر خبر داده بود که حمله شیمیایی شنبه شب به حلب از منطقه تحت کنترل تروریست‌های «جبهه النصره» انجام شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید