محموله دارویی ژاپن به نوار غزه رسید

کدخبر: ۲۵۲۵۷۳
اقتصادنیوز؛ مدیر کل همکاری بین المللی وزارت بهداشت و درمان نوار غزه، امروز (یک‌شنبه) از ورود نخستین محموله دارویی ارسالی از سوی دولت ژاپن به نوار غزه خبر داد.
محموله دارویی ژاپن به نوار غزه رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ اشرف ابومهادی مدیر کل همکاری بین المللی وزارت بهداشت و درمان نوار غزه تاکید کرد که ژاپن در زمینه حمایت از بخش بهداشت و درمان باریکه غزه بارها نقش آفرینی کرده است که آخرین آنها راه اندازی بخش تشخیص زودهنگام سرطان سینه در باریکه غزه و تجهیز مرکز درمانی الشفاء و مدیریت پس مانده های پزشکی این وزارتخانه است. 

وی ضمن تاکید بر پیوند عمیق میان ملت های ژاپن و فلسطین، از سفارت ژاپن و موسسه "جایکا" به خاطر تلاش هایشان در زمینه حمایت از بخش بهداشت و درمان نوار غزه و تامین نیازهای مردم این منطقه جنگ و بحران زده تقدیر و تشکر کرد.

از سوی دیگر، نماینده سفیر ژاپن در فلسطین گفت که ارزش این کمک دارویی به یک میلیون دلار می رسد که دولت و ملت ژاپن آن ارائه کرده اند.

وی خاطرنشان ساخت که دولت ژاپن اهمیت ویژه ای برای حمایت از بخش بهداشت و درمان نوار غزه جهت فائق آمدن بر مشکلات مربوط به کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در این منطقه قائل است.

وی تاکید کرد که ژاپن به حمایت های خود از ملت فلسطین در نوار غزه در تمامی زمینه ها و شرایط ادامه خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید