نمایش خودروی جدید پورشه +تصاویر

کدخبر: ۲۵۲۶۰۲
اقتصاد نیوز:پورشه اعلام کرد که قصد دارد نخستین 2019 Macan را در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس برای آمریکای شمالی عرضه کند.
نمایش خودروی جدید پورشه +تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پورشه پس از ایجاد تغییرات جدید در خودروی 2019 Macan آن را در نمایشگاه لس آنجلس و برای نخستین بار در آمریکای شمالی عرضه می‌کند.

به سرعت تغییراتی که در این خودرو اعمال شده است قابل تشخیص است. این به روز رسانی‌ها شامل چراغ جلو استاندارد و جدید و ظاهر جلوی نسبتا تجدید نظر شده است. تغییرات بزرگ‌تر در پشت این خودرو رخ داده است. این قسمت به یک "پانل نور LED سه بعدی" مجهز شده است که برای ما چراغ‌هایی را یادآوری می‌کنند که در Cayenne و Panamera استفاده شده است.

در آمریکای شمالی، این کراس‌اور یک پالت رنگ جدید دریافت می‌کند که در حال حاضر شامل گچی(Chalk) ،نقره‌ای متالیک، سبز متالیک و آبی می‌شود. تقریبا همه این رنگ‌ها همان گزینه‌هایی هستند که در اروپا از آن‌ها استفاده می‌شود، اما رنگ گچی به نظر می‌رسد به جای گزینه Crayon (مداد شمعی) قرار گرفته است.

هنگامی که به داخل کابین سر می‌زنیم شاهد یک سیستم سرگرمی عالی 10.9 اینچی هستیم که در حال حاضر با یک کانون WLAN و Porsche Connect Plus همراه است. این ویژگی ثانویه دارای یک ماژول تلفن LTE است و توانایی خواندن سیم کارت دارد.

خودروی جدید پورشه در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس عرضه می‌شود +تصاویر

حالا که صحبت از تکنولوژی می‌کنیم باید بگوییم که Macan چند ویژگی جدید دارد از جمله یک سیستم دستیار کنترل ترافیک. این فناوری به منظور سازگاری با کروز کنترل ساخته شده است و این امکان را فراهم می‌کند تا خودرو در مسیری انتخاب شده امنیت خود را حفظ کند، بتواند ترمز کند و با سرعت تا 40 مایل در ساعت (64 کیلومتر در ساعت) حرکت کند.

دیگر گزینه‌های جدید این خودرو شامل فرمان GT Sport 911، شیشه جلو اتومبیل دارای گرم‌کن و یونیزر هوا است.

خودروی جدید پورشه در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس عرضه می‌شود +تصاویر

یک موتور توربوشارژر 2.0 لیتری چهار سیلندر زیر کاپوت این خودرو قرار دارد و 248 اسب بخار (185 کیلو وات 251 اسب بخار) و 273 پوند فوت (370 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. این دستگاه به یک گیربکس دوگانه کلاچ هفت سرعته متصل شده است که باعث می‌شود سرعت حرکت از 0 تا 60 مایل در ساعت (0 تا 96 کیلومتر در ساعت) به کمتر از 6.1 ثانیه نیاز داشته باشد. درضمن این خودرو دارای بیشینه سرعت 142 مایل بر ساعت (228 کیلومتر بر ساعت) است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید