تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی

کدخبر: ۲۵۲۶۰۷
کرمانشاه_معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر مشکلی در مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی نداریم و راه های مواصلاتی باز است.
تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی

به گزارش اقتصادنیوز، مهرداد سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این زمین لرزه شهر کرمانشاه را نیز لرزاند، اظهار داشت: طبق آخرین اخبار تمام راههای مواصلاتی و ارتباطی باز است و فقط برق سه شهرستان ما قطع شده بود که با همکاری نیروهای اداره برق وصل شده است.

وی افزود: یکی از فیدرهای شهرستان سرپلذهاب آسیب جدی دیده بود که دقایقی قبل موفق شدند آن را نیز وصل کنند ودر حال حاضر هیچ گونه قطعی برق در شهرها نداریم و روستاها نیز در حال بررسی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه بیان کرد: تیم‌های ارزیاب و هلال‌احمر در آماده باش کامل هستند و بنیاد مسکن نیز در محل مستقر است.

وی با بیان اینکه تیم های امدادی دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ها در آمادگی کامل قرار دارند، افزود: به دلیل استرس و نگرانی تعداد 30 نفر به بیمارستان گیلانغرب و 45 نفر به بیمارستان قصرشیرین مراجعه کردند که به صورت سرپایی مداوا شدند و گزارشی از مورد فوتی نداشتیم.

سالاری گفت: درخواست می کنم مردم آرامش خود را حفظ کنند تا تیم های ارزیاب و امدادی کار خود را در منطقه انجام دهند چرا که هوا تاریک است و کار ممکن است مشکل باشد.

وی با بیان اینکه مردم به اخبار کذب در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از صدا و سیما پیگیر باشند، افزود: از دهداری ها گزارش خسارات را از روستا نیز پیگیر هستیم و تا این لحظه فقط گزارشی از ابنیه روستایی گزارش شده که آمار دقیق مشخص نیست و تمام راهها باز و قطعی آب هم نداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: شبکه گاز تست شده و خوشبختانه در این 3 شهرستان آسیبی به شبکه گاز وارد نشده است.

وی در خصوص تعطیلی مدارس گفت: سعی می کنیم در حد ممکن این اتفاق نیفتد چرا که تا کنون پس لرزه های زیادی داشتیم و قرار نیست حالت عادی زندگی به هم بریزد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید