حرف های عجیبی که از دهان علی دایی خارج شد !

کدخبر: ۲۵۲۸۰۵
اقتصاد نیوز:عصر یکشنبه و در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور سایپا در مشهد میهمان پدیده بود که این بازی به سود تیم مشهدی به پایان رسید. در پایان این بازی کلماتی از دهان سرمربی سایپا خارج شد که برای همه تازگی داشت.
حرف های عجیبی که از دهان علی دایی خارج شد !

به گزارش اقتصاد نیوز،در نشست مطبوعاتی پس از پایان دیدار تیم های پدیده و سایپا، جملاتی از علی دایی شنیدیم که پیش از این کمتر از وی شنیده بودیم. دایی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و سرتر از حریف بودیم اما در نیمه دوم تیم پدیده سرتر از ما بود و خیلی بهتر کار کرد!»این حرف ها در حالی مطرح شد که پیش از این نمونه های دیگری از آن را به یاد نداریم. علی دایی از جمله مربیانی محسوب می شود که کمتر از زبان وی تعریفی از تیم حریف می شنویم اما پس از دیدار سایپا برابر پدیده، او به راحتی عنوان کرد که پیروزی پدیده شانسی به دست نیامده و عملکرد خوب بازیکنان و مربیان این تیم باعث شد تا آنها سه امتیاز دیدار را به دست بیاورند.

 


داشتن موقعیت های بیشتر، اشتباهات داوری، بدشانسی، بی دقتی و ... عناوینی بود که پیش از این در مصاحبه ها از علی دایی، به مانند اغلب مربیان داخلی در توجیه شکست تیمش می شنیدیم اما این بار برخلاف همیشه دایی تابوشکنی کرد و با شجاعت از لیاقت تیم پدیده برای پیروزی در دیدار دوازدهم سخن گفت.

البته در این باره شاید بتوان رفاقت دیرینه دایی و گل محمدی را دخیل دانست اما اگر کمترین شناختی از علی دایی داشته باشیم می دانیم که در این شرایط وی هرگز به رفاقت نگاهی نمی اندازد و سعی در پررنگ کردن کار تیم خود دارد.

با این حساب باید قبول کرد عملکرد تیم پدیده خراسان و سرمربی آنقدر خوب بوده که حتی انسان سختی مانند علی دایی که همیشه در تلاش برای بهتر کردن شرایط تیم خود است نیز به عملکرد خوب آنها اشاره می کند.

یحیی گل محمدی که در ابتدایی دوران سرمربیگری خود، پس از نشستن روی نیمکت تیم هایی همچون تربیت یزد و نساجی مازندران، برای دوره ای به عنوان کمک علی دایی در کنار وی به هدایت تیم صبای قم  پرداخت.

منبع: ورزش سه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید