حسین انتظامی در اولین حضور رسمی‌اش در سینما به کجا رفت؟

کدخبر: ۲۵۲۸۴۰
اقتصادنیوز : سرپرست سازمان سینمایی برای اولین‌بار پس از گرفتن حکم سرپرستی در یک محفل سینمایی حاضر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، حسین انتظامی شامگاه ۵ آذر ماه در افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی فیلم مقاومت در تالار وحدت حاضر شد و سخنرانی کوتاهی انجام داد.

متن سخنرانی سرپرست سازمان سینمایی بدین شرح است: «به همه حضار در این آئین و همه فیلمسازان و سینماگران دغدغه‌مند که روشنایی بخش این دوره از جشنواره هستند، خوشامد می‌گویم.

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که تصویر ایثار و حمیت غیرتمندان است در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی که پیروزی عزت و آزادگی است، روایتگر عشق و دلدادگی کسانی است که شجاعت و ایستادگی بر آرمان‌ها را توشه راه خود کردند.

روایت هنرمندان مومن و انقلابی از لحظه‌های درخشانی است که مایه ارزش و اعتبار سینمای ایران شده است.

 جشنواره فیلم مقاومت ستایشگر تلاش این فیلمسازان در ایران و جهان است که پانزدهمین دوره آن همزمان با هفته بسیج برگزار می‌گردد.

حضور تعداد زیادی فیلم سینمایی، مستند و کوتاه در دوره های گوناگون این جشنواره و نیز آثار سینمایی و غیرسینمایی این دوره از جشنواره که عموماً جزو آثار پرمخاطب سال گذشته و امسال سینمای ایران نیز بوده‌اند نشان از عزم و تلاش سینماگر ایرانی در این عرصه است که به رغم همه مشکلات در این راه با پایمردی وایستادگی توانسته‌اند، برگ‌هایی از این صفحات درخشان را به تصویر کشند و آوازه برخی از آنها از مرزهای ایران فراتر رفته تا آنجا که فیلمسازی با این مضامین به گونه‌ای معتبر و ستایش برانگیز در جهان تبدیل شده است.

و جشنواره فیلم مقاومت بیش از همه مدیون تلاش این سینماگران است.

آنچه در این میان شایسته توجه است انتظار مشارکت بیشتر نهادهای مسئول و همه کسانی است که دلبسته این راهند تا این آثار با حمایت و کمک موثر آنها ابتدا به گونه‌ای شایسته تولید شوند و سپس به گونه‌ای شایسته به دست مخاطبان تشنه و علاقمند در داخل و خارج از کشور برسد و از این رهگذر به سهم و نقش شایسته خود در تولید و نمایش دست یابد که این انتظار سینماگران انتظاری معقول و به جاست.

برگزاری این دوره را که به همت همه همکارانمان در بنیاد روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفته به جملگی سینماگران ، مشارکت کنندگان و برگزار کنندگان به ویژه عزیزانمان در سازمان بسیج مستضعفین شاد باش می‌گویم.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید