مناظره مجازی رحیم‌پور ازغدی و آشنا بر سر عکس آذری جهرمی

کدخبر: ۲۵۲۸۹۸
اقتصادنیوز: یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به عکس اخیر آذرجهرمی و رییسی واکنشی داشت که در برابر آن یکی از مشاوران رییس‌جمهور نیز سوالی منتقدانه را مطرح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به انتشار عکسی در فضای مجازی از محمدجواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات، و حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی که در آن افتخار خادمی حرم آمام رضا(ع) به جهرمی داده می‌شود، نوشت: «اشکالی ندارد که مسئولان بلند پایه خادم افتخاری امام رضا (ع) شوند. خیلی هم خوب است، اما این که اغلب این دوستان ی دونه از این گردگیرهای رنگی دستشون می‌گیرند و کنار استراتژیک‌ترین معبر ممکن می ایستند که به طور کاملا اتفاقی و خیلی خوب هم دیده می‌شوند و تنها کاری که لازم است انجام دهند، این است که بگویند : "آقا حرکت کن" برای من قابل قبول نیست... چرا نمی‌روند توالت‌های حرم را بشورند؟! برای شکستن غرور ریاستشان هم بد نیست...رونوشت خدمت آقای رییسی ....»

در واکنش به این اظهارات حسام الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهور نیز نوشت: «برای شکستن غرور خود همه چیز پنداری و مصلح کل نمایی کجا را باید شست!»

57785962

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید