سرنخ‌های جدیدی از قتل خاشقجی کشف شد

کدخبر: ۲۵۲۹۴۱
اقتصادنیوز: دادستانی کل ترکیه خبر داد سرنخ‌هایی را به دست آورده است که می‌تواند آن‌ها را به فردی که گفته می‌شود جسد جمال خاشقجی را تحویل گرفته است، برساند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی به نقل از منابع قضایی در ترکیه از پیدا شدن سرنخ‌هایی خبر داد که می‌تواند در رسیدن به فردی که گفته می‌شود جسد جمال خاشقجی به او تحویل داده شده است، کمک کند.

در این گزارش آمده است برخلاف اظهارات مقامات عربستان مبنی بر اینکه جسد خاشقجی به فردی تحویل داده شد که از اتباع ترکیه است، سرنخ های به دست آمده مربوط به فردی از اتباع عربستان است.

گزارشگر المیادین تصریح کرد دادستانی کل ترکیه خبر داد سرنخ هایی را به دست آورده است که می تواند آنها را به فردی که گفته می شود جسد خاشقجی را تحویل گرفته است برساند، اما به احتمال فراوان این فرد تابعیت عربستان دارد. در شرایطی که عربستان اظهار داشته بود جسد به یک تبعه ترکیه تحویل داده شده است.

دادستان کل استانبول خبر داد یکی از اعضای تیم ترور خاشقجی با یکی از اتباع سعودی تماس گرفت و فرضیه اولیه این است که گفتگوی این دو درباره از بین بردن جسدی است که تکه تکه شده بود. هم زمان با این خبر پلیس ترکیه دامنه بازرسی‌هایش را افزایش داد و دو ویلا را در استان یالوا در شمال ترکیه بازرسی کرد. یکی از این دو ویلا در مالکیت بازرگانی سعودی است که با یکی از متهمان قتل خاشقجی در ارتباط بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید