آمار عجیب خارجی‌های استقلال

کدخبر: ۲۵۳۰۸۳
​اقتصاد نیوز:سه خارجی استقلال که مجموع رقم قراردادشان بیش از یک میلیون یورو است، در فاصله سه بازی تا نیم‌فصل هنوز گل نزدند و پاس‌گل ندادند و مجموعا سه شوت در چارچوب زدند!
 آمار عجیب خارجی‌های استقلال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، خارجی‌های استقلال در هفته‌ای که این تیم مقابل استقلال‌خوزستانِ قعرجدولی برنده شد هم نتوانستند کار ویژه‌ای کنند. در این مسابقه نویمایر فقط یک مرتبه توپ را لمس کرد، طارق همام هیچ شوتی نزد و پاس کلیدی نداد و موقعیتی هم نساخت. سهم گرو مهاجم هدف استقلال از 16 شوت استقلال هم فقط دو شوت بود. نکته ویژه برای گرو در بازی با استقلال‌خوزستان این بود که او برای اولین بار در لباس استقلال، شوت در چارچوب زد! گرو تا پیش از این در 5 مسابقه لیگ برتری که لباس استقلال را پوشیده بود، حتی یک بار هم شوتی در چارچوب نزده بود. تا اینکه بالاخره در این مسابقه طلسم‌اش را شکست. 

البته شرایط برای دیگر خارجی‌های استقلال هم بهتر از این نیست. طارق همام که تا این مقطع از لیگ، 484 دقیقه به میدان رفته هم همچنان در حسرتِ زدنِ شوتی در چارچوب است. طارق این فصل 4 شوت زده که هر چهار شوت‌اش راهی اوت شده است. هافبک عراقیِ استقلال فارغ از شوت زدن، از عهده وظیفه‌ اصلی‌اش یعنی خلق موقعیت هم به خوبی برنیامده است. همام در این فصل فقط یک پاس کلیدی مقابل سپاهان داده و هیچ موقعیتی دیگری در طول فصل برای استقلال نساخته است. نویمار هافبک آلمانی استقلال هم که شرایط‌اش از این دو ناامیدکننده‌تر است. نویمار علاوه بر اینکه در استقلال هیچ گلی نزده و پاس‌گلی نداده، استقلال هم حتی در حضور او هیچ گلی نزده است! یعنی هر ده گل استقلال زمانی به ثمر رسید که نویمایر در ترکیب استقلال نبود.

آمارهایی که خاطرات بویان، گومز، پروپییچ و... را زنده می‌کند. بازیکنانی که روی گل‌های استقلال تاثیرگذار نبودند و حالا برای دریافت مطالبات‌شان، حضوری پررنگ دارند. لازم به یادآوری است که گرو، نویمایر، طارق روی هم قراردادی بیش از یک میلیون یورو دارند؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید