سردار سپهر: طرفداران برقراری رابطه با آمریکا فکر فاسد و انحرافی دارند

کدخبر: ۲۵۳۱۶۶
اقتصادنیوز: جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کسانی که امروز آشکار و نهان به دنبال دوستی با آمریکا هستند، بدانند راه ، فکر و تصمیم آنها انحرافی و فکرشان فاسد است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار «محمد حسین سپهر» در مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج که در مسجد غدیر خم در تهران برگزار شد، اظهارداشت: در چهار دهه انقلاب اسلامی دائم درگیر تهدیدها، تحریم‌ها، اقدامات سخت و نیمه‌سخت دشمن، تهاجم‌های فرهنگی، اقتصادی و همه جانبه دشمن بودیم، اما علی‌رغم همه این سختی‌ها با مقاومت به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: این پیروزی در حالی به دست آمده که به لحاظ جمعیتی، عِده و عُده، امکانات مادی و تجهیزات نظامی بیشتر از دشمن نبودیم؛ تمام این موفقیت‌ها در شرایطی روی داد که نظام استکباری هرگاه اراده می‌کرد با یک تشر سیاسی، دیپلماسی، نظامی، امنیتی یا حتی با یک تصمیم کاغذی اراده شان را به طرف مقابل قالب و حکومتی را ساقط می‌کردند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در یک جنگ جهانی تمام‌عیار هشت سال هر آنچه در توان داشتند، علیه ما بکار بردند؛ اما ما با دست خالی جنگیدیم و در نهایت پیروز شدیم؛ دشمن طی این 40 سال بعد از انقلاب، هر تدبیری در هر عرصه‌ای داشت، علیه این انقلاب بکار برد؛ ولی این انقلاب بواسطه ایستادگی مردم در برابر آن‌ها عقب نشینی نکرد.

سردار سپهر تاکید کرد: دشمنان بدانند تا زمانی که مردم، روحانیت، خواص و نخبگان جامعه، راه دین و اسلام ناب را طی می‌کنند، امکان شکست برای این انقلاب وجود ندارد.

وی با یادآوری این که در اسرائیل سالانه همایش‌هایی علیه اسلام و ایران برگزار می‌شود، تصریح کرد: دشمنان تا زمانی که فرهنگ ما را تغییر ندهند، نمی‌توانند کاری انجام دهند؛ لذا امروز شاید بیش از گذشته نیازمند رفت و آمد جوانان و نوجوانان به مساجد هستیم؛ جوانان و نوجوانان باید با قرآن، نماز و روضه سید الشهدا (ع) انس و الفت بیشتری داشته باشند؛ زیرا تأثیر این مولفه‌ها از انژی اتمی نیز بیشتر است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که انس با اسلام و قرآن در برابر دشمان هم آفند و هم پدافند است، اظهار داشت: دشمن به دنبال گسترش فساد اخلاقی، مشروب‌خواری و استعمال مواد مخدر در میان جوانان جامعه است؛ در واقع این موارد، سه راهکار دشمنان برای غلبه بر جوانان کشورمان است تا همان کاری را که در اندلس انجام دادند و مسلمانان را از آنجا بیرون کردند در کشور ما هم اجرا کنند.

سردار سپهر با بیان این که امروز مساجد در حفظ حاکمیت دینی نقش ارزنده‌ای دارد، بیان کرد: بسیج در سطح کشور 150 هزار مرکز، کانون، پایگاه و حوزه دارد به همین خاطر تلاش می‌کنیم کارکرد این مراکز را در مساجد و با حمایت امام جماعت و هیات امناء و نمازگزاران مساجد تقویت کنیم.

وی ادامه داد: ولی فقیه محکم در برابر آمریکا ایستاده و باعث ناامیدی آن شده است، کسانی که امروز آشکار و نهان به دنبال دوستی با آمریکا هستند، بدانند راه و فکر و تصمیم آن‌ها انحرافی و فکرشان فاسد است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین به صدور فرهنگ بسیجی اشاره و عنوان کرد: اگرچه چند مستشار به عراق و سوریه فرستادیم، اما آنچه باعث پیروزی برابر تکفیری‌ها شد، پول و سلاح و تجهیزات نبود، بلکه صدور تفکر، روحیه و فرهنگ بسیجی عامل پیروزی ما شد.

سردار سپهر همچنین به آمادگی و ظرفیت‌های زیاد بسیج برای کمک به دولت اشاره و تاکید کرد: بسیج آمادگی دارد به لحاظ علمی، دانشی و تجربی، خدمات زیادی به دولت در عرصه‌های مختلف ارائه دهد؛ البته برخی دستگاه‌های دولتی از این ظرفیت در حال استفاده هستند؛ اما برخی هم تاکنون استقبالی از این پیشنهاد بسیج نداشته‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید