پرسپولیس غیرقابل پیش بینی شد

کدخبر: ۲۵۳۴۲۲
اقتصاد نیوز:کمبود بازیکن پرسپولیس، آن‌ها را یکدست‌تر از همیشه کرده و همه بازیکنان، در گلزنی و موفقیت تیم شریک می‌شوند
پرسپولیس غیرقابل پیش بینی شد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، پرسپولیس این فصل بازیکنان پرتعدادی در اختیار ندارد. مصدومیت‌های پیاپی و بازی‌های فشرده، اوضاع را سحت‌تر هم می‌کند اما به شکل عجیبی، با افزایش محدودیت‌ها این تیم یکدست‌تر می‌شود. در سال‌های ابتدایی اوج گرفتن پرسپولیس با برانکو، بخش زیادی از گل‌های این تیم روی دوش طارمی یا علیپور بود اما از زمان شروع لیگ قهرمانان در این فصل، 9 بازیکن مختلف برای موفقیت به پرسپولیس کمک کرده‌اند.

شروع لیگ قهرمانان امسال، شروع برنامه فشرده پرسپولیس بود. با افزایش خستگی تیم، همه بازیکنان در گلزنی شرکت کرده‌اند تا پرسپولیس بتواند از شرایط سخت عبور کند. پرسپولیس از بازی رفت الدحیل تا امروز، 11 گل زده که توسط 9 نفر مختلف زده شده‌اند. علی علیپور و کمال کامیابی‌نیا، تنها بازیکنان 2 گله پرسپولیس در این مقطع هستند.

در کنار کمال و علیپور، بازیکنانی مثل همتی، انصاری، سیدجلال، منشا و نعمتی هر کدام یک گل زده‌اند و امروز، شجاع خلیل‌زاده با زدن گل برتری به ماشین سازی وارد این فهرست شد. یک گل هم توسط بازیکن الدحیل وارد دروازه این تیم شد که البته، در صورت ضربه نزدن مدافع حریف بشار رسن دروازه را باز می‌کرد.

جالب‌تر اینکه امروز اسدی هم به عنوان دهمین نفر، برای پرسپولیس گل زد که کمک داور به اشتباه این گل را نپذیرفت. پرسپولیس که از زمان شروع فشردگی بازی‌هایش در لیگ و لیگ قهرمانان به سختی 11 بازیکن برای رفتن به زمین پیدا می‌کند، تعداد گلزنانش در حال دو رقمی شدن است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید