آشتی‌کنان کی‌روش و برانکو!؟

کدخبر: ۲۵۳۴۴۵
اقتصاد نیوز: درگیری های لفظی سرمربیان تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس به معظل بزرگی برای فوتبال ایران بدل شده است.
آشتی‌کنان کی‌روش و برانکو!؟

به گزارش اقتصاد نیوز،صادقانه بگوییم، برای آشتی دادن برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش خیلی دیر شده است. کار از کار گذشته و مرگ تدریجی رویاها، به واقعیت تبدیل شده. مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران، طفل معصوم نیستند که آنها را با کدخدامنشی ایرانی، آشتی بدهیم. چنین چیزی در فرهنگ آنها وجود ندارد. منتظر خبر آشتی‌کنان نباشید. فاصله اندکی تا آغاز جام ملت‌های آسیا داریم که برانکو و کی‌روش به کمیته اخلاق احضار می‌شوند، مربیان تیم ملی شاکی هستند و باشگاه پرسپولیس در فکر طرح یک شکایت تازه است!

اوضاع از کنترل خارج شده؛ چرا نباید این واقعیت را قبول کنیم؟ برای هر مشکلی حتما راه حلی وجود دارد این مشکل جزو مشکلاتی است که هیچ راه حلی باقی نگذاشته است. ما باید با همین وضعیت به جام ملت‌های آسیا برویم، در واقع یک ریسک دیگر؛ یا نمی‌گیرد و فوتبال ایران عاقبت به خیر می‌شود یا نمی‌گیرد و همه چیز بر باد می‌رود. تا آغاز جام ملت‌های آسیا باید با این انتظار سخت کنار بیاییم و جنگ زرگری هر دو طرف را تحمل کنیم؛ ظاهرا هیچ راه حلی برای ختم غائله وجود ندارد!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید