معاون اجتماعی سپاه بیان کرد

برنامه‌ریزی شبانه‌روزی برای براندازی نظام

کدخبر: ۲۵۳۴۴۸
معاون اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه و طرح های مختلفی را اجرا و تولید می کنند که همواره با شکست و ناکامی روبرو شده اند.
برنامه‌ریزی شبانه‌روزی برای براندازی نظام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد امیرخانی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: برنامه های دشمنان در طول 10 سال گذشته بسیار ملموس بوده و حتی شبانه روزی در اندیشکده های مختلف برای براندازی جمهوری اسلامی طرح و ایده های مختلفی را تولید می کنند.
وی اظهار داشت: دشمنان به ویژه دولت آمریکا 6 راهبرد اعمال فشار اقتصادی علیه ایران ، ایجاد ائتلاف ضد ایرانی در عرصه بین المللی، دامن زدن به نافرمانی های مدنی، دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای، دامن زدن به اختلافات مذهبی با محوریت اختلا ف بین شیعه و سنی و استراتژی لبه پرتگاهی را از سال ها پیش علیه کشورمان آغاز کرده اند.
امیرخانی خاطرنشان کرد: دشمنان به ویژه صهیونیسم جهانی برای به نتیجه نرسیدن انقلاب اسلامی قسم خورده است که این تفکر عیان نیست، بصورت احساسی برخورد نمی کنند بلکه طرح و سناریوی عملیاتی دارند.

** بسیج الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است
وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه های مختلف کشورمان گفت: وقتی امام راحل در سال 58 تشکیل بسیج را دادند هدف این بود که مردم و جوانان آموزش و سپس سازماندهی شده و در مواجه با خطرات انقلاب اسلامی دفاع کنند.
معاون اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با نگاهی گذرا به کارنامه پر افتخار بسیج در تمامی عرصه ها مشهود است و هم اکنون این بخش در ادارات حضوری فعال دارند.
امیر خانی افزود: هم اکنون 22 قشر بسیج در کشور وجود دارد و این موضوع بخوبی اثبات شده که یک نظام مردمی با تکیه بر مردم تا به امروز به رشد و بالندگی خود ادامه داده است.
وی اضافه کرد: بسجیان در تمامی صحنه های به ویژه مناطق محروم حضوری موثر بدون هیچ چشمداشتی در کشور داشته اند و در این میان بسیج به یک مکتب تبدیل شده، فرهنگ و مقطعی از تاریخ انقللاب اسلامی نیست و همچنان جزو انقلاب و ساری و جاری است .
این مسئول اظهار داشت: بسیج مکتبی است که نه تنها در سراسر کشورمان گسترده شده بلکه مدل و الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است.
معاون اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: باید تلاش کرد این مکتب و فرهنگ از مسیر اصلی منحرف نشود و به سمت مادیات نرود.
وی ادامه داد:انقلاب اسلامی ایران اهداف متعددی دارد که برای پیروزی 250 هزار شهید نیز تقدیم انقلاب شده است.
امیر خانی افزود: از بدو شکل گیری انقلاب از سال 42 تا به امروز در شهادت باز بوده که 17 هزار شهید به صحنه های تروریستی تعلق دارد.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند بزرگترین هدف انقلاب تحقق تمدن نوین اسلامی است و تحقق یافتن این هدف الزماتی داردو تنها با گفتن محقق نمی شود.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید