رئیس شورای اروپا؛

اروپا اعمال تحریم علیه روسیه را بررسی می‌کند

کدخبر: ۲۵۳۵۶۸
اقتصادنیوز؛ دونالد تاسک، رئیس شورای اروپا در حاشیه نشست گروه- ۲۰ در آرژانتین از بررسی تحریم‌هایی علیه روسیه در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به دلیل تنش های اخیر با اوکراین خبر داد.
اروپا اعمال تحریم علیه روسیه را بررسی می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛‌ دونالد تاسک رئیس شورای اروپا امروز جمعه و در حاشیه نشست گروه- ۲۰ در آرژانتین در سخنانی اعلام کرد: مطمئنم که کشورهای اروپایی تحریم هایی علیه روسیه در موضوع تنش های اخیر با اوکراین مطرح خواهند کرد.

رئیس شورای اروپا در این خصوص گفت: تنش های اخیر در دریای «اوزف» موجبات نگرانی ما را فراهم آورده است. روسیه در این موضع از زور علیه اوکراین استفاه کرد و این مسأله غیر قابل قبول است.

وی در ادامه افزود: اروپا در حمایت از اوکراین و تمامیت ارضی این کشور متحد خواهد ایستاد. مطمئنم که اروپا در ماه دسامبر تحریم هایی را علیه روسیه مورد بررسی قرار خواهد داد.

گفتنی است، جنگنده های روسیه یکشنبه هفته جاری به کشتی های اوکراینی در نزدیکی تنگه «کرچ» در دریای آزوف به دلیل ورود غیرقانونی به آبهای روسیه هشدار داده و تعدادی از خدمه ۳ کشتی متعلق به نیروی دریایی اوکراین را بازداشت کردند.

این در حالی است که به دنبال تشدید تنش های اخیر میان دو کشور، اوکراین از ۲۸ نوامبر به مدت ۳۰ روز حکومت نظامی سراسری اعلام کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید