معرفی پرفروش‌ترین گوشی اپل تا امروز

کدخبر: ۲۵۳۷۷۹
​اقتصاد نیوز:آیفون Xr تبدیل به پرفروش‌ترین گوشی اپل شد. اگرچه دو گوشی پرچمدار اپل در سال 2018 قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را به کاربران ارائه می‌کنند، اما میزان تمایل به خرید اپل آیفون ایکس آر بیشتر از دو مدل دیگر بوده است.
معرفی پرفروش‌ترین گوشی اپل تا امروز

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، آیفون ایکس، گران قیمت‌ترین گوشی آی او اسی بود که اپل تا سال 2017 به بازار عرضه کرده بود، اما این شرکت چندی بعد از آغاز شروع گوشی اعلام کرد آیفون ایکس، پرفروش‌ترین محصول آن‌ها بوده است! امسال اتفاق مشابهی برای اپل آیفون ایکس آر رخ است. آیفون 8، محصول اقتصادی سال 2017، از نظر قابلیت‌های سخت افزاری چند سر و گردن پایین‌تر از مدل پرچمدار قرار می‌گرفت، اما مدل ارزان قیمت امسال، پا به پای دو مدل پرچمدار دیگر یعنی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس پیش آمده است.

آیفون Xr ، محبوب دل کاربران

معاون رییس بازاریابی محصول اپل در گفتگو با وب سایت CNET اعلام کرد آیفون Xr تا امروز پرفروش‌ترین گوشی آی او اسی بوده است. تحلیلگران نیز پیشتر تبدیل شدن آیفون Xr به پرفروش‌ترین گوشی اپل را پیش‌بینی کرده بودند. البته، اگرچه این گوشی اقتصادی نامیده می‌شود، اما با توجه به تعریف اپل از گوشی های ارزان قیمت، برای خرید آن باید چیزی حدود 700 دلار پرداخت کنید!

آیفون Xr

پیشتر طبق گزارش‌هایی اعلام شده بود میزان فروش گوشی های هوشمند اپل ممکن است کمتر از حد انتظار باشد، به طوری که اخباری از کاهش میزان تولید آیفون Xr و همچنین آیفون Xs و آیفون Xs Max به گوش رسیده بود.

متاسفانه معاون رییس بازاریابی محصول اپل تنها به ذکر تبدیل شدن آیفون ایکس آر به پرفروش‌ترین گوشی شرکت بسنده و از ارائه اعداد و ارقامی دقیق پیرامون میزان فروش آن خودداری کرد. البته این اتفاق چندان هم تعجبی نیست. لوکا مایستری رییس بخش مالی اپل چندی پیش اعلام کرد این شرکت دیگر قصد ندارد آمار و ارقام مربوط به میزان فروش دستگاه‌های خود را به صورت عمومی منتشر کند.

اپل چندی پیش اعلام کرد به مناسبت فرار رسیدن روز جهانی مبارزه با ایدز، به ازای هر تراکنشی که با استفاده از سیستم اپل پی بین روزهای اول تا هفتم دسامبر (دهم تا شانزدهم آذر) انجام شود، یک دلار صرف مبارزه با این بیماری خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید