عضو ارشد حزب‌الله: حجاریان و هم‌فکرانش فکر می‌کردند می‌شود روحانی را هدایت کرد

کدخبر: ۲۵۳۷۹۷
اقتصادنیوز: حسین الله‌کرم گفت: اصلاح‌طلبان وقتی با نگاهی به آینده متوجه می شوند که در همکاری با روحانی جایگاهی در آینده سیاسی کشور نخواهند داشت تلاش می‌کنند تا از دولت جدا شوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نامه نیوز حسین الله کرم عضو حزب الله با بیان اینکه حجاریان و همفکرانش روحانی را در چارچوب جریان میانه رو تحلیل می کردند که می شود او را هدایت کرد، تصریح کرد: تصور این گروه از اصلاح طلبان این بود که می توانند بحث نرمالیزاسیون را در دوره آقای روحانی در قالب رحم اجاره ای پیاده کنند تا در آن رحم نطفه نرمالیزاسیون و ختم انقلاب را طراحی کرده و در نهایت از انقلاب به عنوان یک استثنا عبور کنند که موفق نشدند.

وی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از ریشه های پذیرش روحانی از سوی اصلاح طلبان بر اساس پذیرش دیدگاه "غرب؛ نیمه برتر" بود، ادامه داد: در این زمینه اصلاح طلبان برای دستیابی به هدف خود طرح آقای روحانی تحت عنوان همکاری با غرب را پذیرفتند؛ این موضوع برگرفته از اظهارات بهزاد نبوی است که در جایی اعلام کرده بود "من از آمریکا می ترسم زیرا اگر آمریکا بخواهد با ایران برخورد کند ایران قادر به مقاومت وایستادگی نیست".

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: اصلاح طلبان وقتی با نگاهی به آینده متوجه می شوند که در همکاری با روحانی جایگاهی در آینده سیاسی کشور نخواهند داشت تلاش می کنند تا از دولت جدا شوند. البته این رویه ممکن است در وضعیت کنونی بخشی از دیدگاه های اصلاح طلبان را تامین کند اما مشکل اصلی مساله سازش است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید