با اشاره به اتهام فساد مالی؛

«زیپی لیونی» خواستار استعفای نتانیاهو شد

کدخبر: ۲۵۴۰۲۵
اقتصادنیوز؛ «زیپی لیونی»، رهبر ائتلاف سیاسی «اتحاد صهیونیستی» با اشاره به درخواست پلیس برای اعلام جرم علیه بنیامین نتانیاهو به اتهام فساد مالی، بر لزوم استعفای نخست‌وزیر و برگزاری انتخابات زودرس تاکید کرده است.
«زیپی لیونی» خواستار استعفای نتانیاهو شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ «زیپی لیونی» رهبر ائتلاف سیاسی موسوم به «اتحاد صهیونیستی» که پیشتر وزیر خارجه و همچنین دادگستری اسرائیل بوده، امروز یکشنبه بر لزوم برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی و کناره‌گیری «بنیامین نتانیاهو» از سمت نخست‌وزیری تاکید کرده است.

به گزارش خبرگزای آناتولی، «زیپی لیونی»» رهبر ائتلاف سیاسی موسوم به «اتحاد صهیونیستی»  با اشاره به تاکید پلیس این رژیم بر داشتن مدارک کافی برای اعلام جرم علیه نخست‌وزیر اسرائیل گفت: «نتانیاهو باید قبل از آنکه به منظور نجات خودش اجرای قانون را نابود کند، به خانه برود (استعفا دهد)».

وزیر خارجه و همچنین دادگستری پیشین اسرائیل افزود: «مردم اسرائیل شایسته یک رهبر پاک هستند. حالا باید انتخابات (پیش از موعد) برگزار شود».

پلیس اسرائیل امروز از دادستانی این رژیم خواسته علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل و «سارا نتانیاهو» همسر وی به اتهام رشوه و فساد اعلام جرم کند. به گفته پلیس این رژیم، مدارک کافی در زمینه فساد مالی نتانیاهو و اعلام جرم علیه او وجود دارد.

واکنش لیونی تنها واکنش سیاستمداران این رژیم نبوده و شخصیت‌های سیاسی مطرح اسرائیل خواستار استعفای نتانیاهو شده‌اند.

پیش از این، به دنبال درخواست پلیس برای اعلام جرم علیه نتانیاهو، «آوی گابای» رهبر اتحادیه صهیونیست از نخست‌وزیر خواست از سمت خود استعفا کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید