حبیبی: حزبی که نتواند سپربلای نظام شود حزب نیست

کدخبر: ۲۵۴۳۲۲
اقتصادنیوز : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی کشور گفت: احزاب باید درکشور گسترش یابد چراکه رقابت های حزبی پیشرفت کشور را به همراه دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،محمد نبی حبیبی شامگاه دوشنبه درآیین تودیع و معارفه دبیر حزب موتلفه اسلامی البرز افزود: یکی از اهرم های جمهوریت نظام اسلامی احزاب هستند.

وی ادامه داد: عده ای به حزب بدبین بوده در حالی که احزاب می توانند زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر را در کشور فراهم کنند.

حبیبی گفت: یکی از مشکلاتی که امروز درکشور آن است وقتی کالایی گران می شود اصل نظام و رهبری زیرسوال می رود درحالی که اگر احزاب پای کار باشند سپر بلای نظام می شوند.

وی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید تیم کاری مشخص و برنامه برای اداره کشور داشته باشند، بنابراین به جای رقابت الفاظی باید رقابت برنامه ای بین نامزدها باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی کشور، مبانی فکری و ایدئولوژی روشن و انتقال آن به مردم ، داشتن برنامه برای اداره کشور، تربیت اعضاء را از خصوصیت های مهم احزاب برشمرد.

وی تاکید کرد: حزبی که نتواند سپربلای نظام شود حزب نیست بنابراین به صلاح کشوراست تحزب عمق یافته و فرهنگ شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی کشور خاطرنشان کرد: رقابت ها باید براساس برنامه ها صورت بگیرد و حزب موتلفه اسلامی با 200 دفتر درسراسر کشور وضعیت مردم را مورد بررسی قرار داده است.

حبیبی اضافه کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی به یک کشور سرافراز در پهنه جهان تبدیل شد که اراده الهی ، توجهات ائمه اطهار(ع) و همراهی مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: استقلال، آزادی و برپایی حکومت جمهوری اسلامی در ایران سه دستاورد مهم انقلاب است و هر سال که می‌گذرد درجامعه ‌سازی دینی گام‌های مؤثرتری برداشته می شود.

وی گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی 90 هزار روستا داشتیم که 86 هزار روستا فاقد آب بهداشتی بودند و امروز شاهد اقدامات موثری در کشور هستیم.

حبیبی با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم ادامه داد: بحران هایی که درست شده رفع شدنی است و مردم ایران نسبت به اسلام و انقلاب با وفا بوده چراکه بارها درطول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی با ایستادگی در برابر مشکلات شایستگی خود را به اثبات رسانده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید