غلط دیکته‌ای ترامپ در توئیتر دوباره سوژه رسانه‌ها شد +عکس

کدخبر: ۲۵۴۴۰۴
اقتصادنیوز: غلط املایی رئیس‌جمهور آمریکا در توئیت اخیر خود این بار هم از چشم کاربران رسانه‌های اجتماعی پنهان نماند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وبسایت پیپل نوشت، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین توئیت خود زمانی که درباره «مایکل کوهن»، وکیل سابق خود که به تازگی متهم شناخته شده است، صحبت می کرد، بار دیگر یک کلمه را با غلط املایی نوشت که سوژه کاربران رسانه های اجتماعی شد.

وی در این توئیت به جای استفاده از واژه «scot-free» که به معنای مجازات نشدن یک نفر است، از واژه «Scott Free» استفاده کرد که با این غلط املایی و بزرگ نوشت حروف اول آن گویا به نام یک نفر اشاره می کرد.

9044959_688

ترامپ در حساب توئیتر خود نوشت: مایکل کوهن از قاضی خواست که زندانی نشود. یعنی او می تواند همه این اقدامات وحشتناک و بدون ارتباط به ترامپ و همه کارهای مربوط به کلاهبرداری، وام های کلان و غیره را انجام دهد و به زندان هم نرود؟ او از خودش داستانهایی را سر هم کرد که معاملات بزرگی را بدست آورد و نمی خواهد مجازات شود (scot-free). او برای این نیت دروغ گفت و به نظر من باید به طور کامل دوره محکومیت خود را بگذراند.

با وجود اینکه این غلط املایی خیلی زود اصلاح شد، به محض انتشار آن از سوی دونالد ترامپ، کاربران رسانه های اجتماعی به آن واکنش نشان دادند و از رئیس جمهور آمریکا این پرسش را مطرح کردند که «اسکات فری» چه کسی است؟

یک کاربر نوشت: اسکات فری تا به حال چه کاری با دونالد ترامپ کرده است؟

9044956_178

شخص دیگری با کنایه نوشت: چرا مولر فضول مسئله اسکات فری را بررسی نمی کند؟ بسیار مشکوک است.

9044957_538

برخی دیگر از کاربران هم این پیام را به سخره گرفتند و توضیحاتی درباره اینکه اسکات فری چه کسی است ارائه کردند. یک نفر نوشت: همه آنهایی که می پرسند «اسکات فری» چه کسی است، او برادر حسابدار ترامپ «تکس فری» است. (تکس فری به معنای «بدون مالیات» است و اشاره به مالیات پرداخت نکردن دونالد ترامپ دارد.)

9044958_882

چند روز پیش کوهن به دلیل دروغگویی به کنگره آمریکا متهم شناخته شد. وی پیش از این هم به دلیل فساد مالی مجرم شناخته شده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید