جزئیات نشست نمایندگان فراکسیون امید با محمدباقر نوبخت

کدخبر: ۲۵۴۴۲۵
اقتصادنیوز: یک عضو فراکسیون از جلسه فراکسیون امید با محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه بودجه درباره لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، بهرام پارسایی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران درباره جلسه فراکسیون امید با رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه بودجه سال  ۹۸ و تمهیداتی که دولت در این لایحه دیده شده توسط رییس سازمان برنامه بودجه به نمایندگان توضیح داده شد، نمایندگان عضو فراکسیون امید مجلس نیز در این جلسه نظرات خود را درباره بودجه ۹۸ ارائه کردند.

وی افزود: بر اساس نظر اعضای این فراکسیون، در برخی موارد، بودجه باید مدیریت شود و جمع بندی لازم صورت گیرد، زیرا با توجه به بحث تحریم و احتمال کاهش بودجه باید برنامه‌ریزی جدی و عملیاتی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: بحث بسته های حمایتی از افراد آسیب پذیر نیز در این جلسه مطرح و در بودجه سعی شده است که بین ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: نوبخت در این جلسه واقعیاتی درباره بودجه ۹۸ به نمایندگان ارائه کرد و بنا شد جزییات بیشتر در صحن علنی مجلس ارائه شود

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید